Avon, HerStory


Każda kobieta ma swoją historię i staje się dla innych kobiet inspiracją. I właśnie w ten sposób Avon stworzył nowy zapach Avon Her Story. Aby kobiety mogły szybciej, ale też i pewniej podejmować własne decyzje i być pewne tego co robią.
Piękny, minimalistyczny flakon i disign.

Zapach o nucie irysa, połączony z różowym pieprzem i nutami paczuli, bergamotki i brzoskwini.
Zapach jest świeży, jednak przeważa w nim intensywność i dominujący kwiat.

Jest bardzo trwały, czuć go mega długo. Co czasami mnie drażniło. Ten zapach bardziej kojarzy mi się z moją mamą. Jej przypadł od razu do gustu. Może to właśnie światełko, że zapach jest bardziej dla dojrzałych kobiet.
Zapach dedykowany dla odważnych i przebojowych kobiet (ale nie tylko), na co dzień i na wieczór.

Jestem wielką fanką zapachów Avon. Dla mnie to zazwyczaj pewniaki perfumowe. Nowa wersja HerStory jest dość intrygująca, ale mnie fanki słodkich, owocowych zapachów w tej kompozycji czegoś jeszcze brakuje, a może właśnie odwrotnie czegoś jest za dużo. Sama nie wiem.

Zapach jako tako jest ładny. Wiadomo to też rzecz gustu. A jego wybór czy go wybierzecie czy też nie zależy już od Was. Warto wcześniej go powąchać, nawet w katalogu, gdyż identycznie pachnie.


#tellusyourstory

Komentarze

  1. Ja bardzo lubię intrygujące i odważne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie jestem ciekawa tego aromatu. Właśnie tego typu zapachy najbardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już czuję, że bardzo by mi się zapach spodobał, brałabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy byłyby to moje klimaty, ale z zapachami tak jest, że nawet ten sam wariant raz nam się podoba, a w innym dniu okazuje się okropny. Warto byłoby się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia, tego zapachu avonu nie znam jeszcze. a bardzo lubię poznawać nowe perfumy

    OdpowiedzUsuń
  6. zaintrygowałaś mnie tą trwałością zapachu. Dawno nie miała trwałego zapachu z Avonu. Nawet Far Away mam wrażenie że krócej pachnie niż dawniej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty