Sukienki i nie tylko z FemmeLuxefinery


Karnawał praktycznie się skończył, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby nadal wybierać ciekawe stylizacje i dobrze się ubierać. W ostatnim czasie odkryłam ciekawy brytyjski sklep z odzieżą dla kobiet. Zaznaczam, że są to bardzo gustowne i stylowe, a jednocześnie bardzo odważne nie tylko sukienki, gorsetowe sukienki  ale i bluzki, a nawet spodnie  jeans  i bieliznę koronkową 
Sklep spodobał mi się na tyle, że można nabyć tam odzież, która jest na topie, ale nie tylko. Podkreśla kobiece piękno i wdzięk. Nawet proste ubranie może być szykowne i zrobić wrażenie.
Spójrzcie co ciekawego tam dla siebie znalazłam.
Wzór „groszków” typu polka Dot wiedzie prym, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tego wzoru. Bluzka zapinana jest na guziki, cała jest z organzy, przy szyi można zawiązać kokardę. Bardzo gustowna i stylowa bluzka, która zwraca na siebie uwagę.
Cieszę się, że na dłuższą metę panterka powróciła. Lubie ten print i nigdy z niego nie rezygnuję.
Oto piękna sukienka na ramiączkach. Lekka, zwiewna, a w dodatku przyjemna w dotyku. Jej materiał jest tak aksamitny i miły w dotyku, że naprawdę się chce jej dotykać. Sukienka ma usztywniany biust.
Kolejna sukienka jest ze skóry, mega sensualna i kobieca. Rękawy z printem panterki z organzy. Czuję się w niej mega. Obcisła, dolegająca, szykowna, elegancka i również zwracająca ca na siebie uwagę.
Ostatnią rzeczą jest sukienka szara, choć bardziej srebrna. Z mega dużym dekoltem. Na ramiączkach. Uroku dodaje je wiązanie.
Uważam moje zamówienie za udane. Same fajne i dobrze rozmiarowo dopasowane ciuchy.
Zapewne każda kobieta znajdzie coś dla siebie w femmeluxefinery.co.uk  Pojawiło się wiele ciekawych nowości, obok których kobiety kochające modę nie mogą przejść obojętnie.

Komentarze

  1. zazdroszczę Ci figury w tych lateksowych spodniach i sukienkach wyglądasz najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten sklep ale niestety nie trafiłam w swój rozmiar - nie zgadzał sie z tabelą. Podoba mi się ta sukienka w panterkę - wyglądasz niesamowicie sexy w niej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam również ten sklep, sukienki mają cudowne, bardzo odważne i sexowne :) Śliczna ta czarna sukienka i bluzeczka w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie "moje" typy, ale pewnie znalazłabym u nich coś bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty