Bandi, Luksusowa linia odmładzająca Gold Philosophy


Każda kobieta marzy o pięknym wyglądzie na długo. Wiadomo czasu nie zatrzymamy, jednak możemy poprawić wygląd skóry poprzez kosmetyki. Bo na większe drastyczne kroki nie mam zamiaru się decydować. Od dawna interesowała mnie linia Gold Philosophy Bandi, więc jakiś czasu temu zdecydowałam się na całą linię. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie, działa skutecznie i nie zapycha mojej skóry, co jest dla mnie bardzo ważne. Linia polecana dla kobiet 40+. Mimo, iż brakuje mi kilku lat to bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Zresztą tutaj nie ma ograniczeń wiekowych, i jeśli czujemy, że naszej skórze potrzeba solidniejszej pielęgnacji, rewitalizacji warto je zastosować.
Bardzo podoba mi się design. Ładne, eleganckie, schludne i minimalistyczne opakowania z pompką Tajemniczości dodaje im piękny motyw koronki. W tej chwili ta seria już jest okrojona. W sklepie firmy znajdziecie tylko dwa produkty, a inne zastąpiły nowe opakowania. Jestem ciekawa czy także zmieniły się składniki, inna receptura itp. Mam nadzieję, że nie tak bardzo.

Gold Philosophy, Serum korygujące
Lekkie serum, konsystencją przypomina bazę pod pod makijaż. I tak też się sprawdza, jako baza. Jednak trzeba pamiętać, aby warstwa była cieniutka. Inaczej będzie się rolować. Raz sobie tak zrobiłam i już teraz pamiętam.
Serum korygujące bardzo dobrze i mocno wygładza skórę, pod makijaż jest świetnym wyborem. Skóra wyrównana, lekko nawilżona. Nie jest to produkt mocno nawilżający, jednak na tyle wystarczający, że skóra nie domaga się dodatkowego nawilżenia.
Serum lekko napina skórę. Skóra wygląda dobrze, młodo, bardzo świeżo i zdrowo, a przy tym miło pachnie.

Gold Philosophy, Krem do twarzy
Bardzo wysoka tubka (50ml), jak na krem do twarzy. Jednak w niczym nie przeszkadza. Konsystencja widoczna na zdjęciu jest lekka, aczkolwiek zaskakuje, gdyż daje treściwe działanie. Nie jest klejąca, ani lepiąca, szybko się wchłania. Nie posiada zapachu.
Krem do twarzy rewelacyjnie nawilża, odżywia skórę. Poprawiaj jej elastyczność. Skóra odzyskuje świeży i młody wygląd

Gold Philosophy, Krem pod oczy
Lekka, szybko wchłaniająca się konsystencja, nie klei się. Nie posiada zapachu.
Krem pod oczy doskonale nawilża i odżywia, łagodzi i koi podrażnienia, przynosi ulgę wysuszonej skórze pod oczami. Poprawia jej wygląd, zmniejsza worki pod oczami. Doskonały pod makijaż.

Gold Philosophy, Krem na szyję i dekolt
Lekka konsystencja, dobrze się wchłania, nie lepi. Przyjemnie pachnie.
Krem na szyję i dekolt poprawia jędrność i sprężystość skóry. Skóra nawilżona, odżywiona i zregenerowana, aksamitna w dotyku, pełna zdrowego, świeżego wyglądu.

Gold Philosophy, Eliksir
Również lekka konsystencja, z porównaniem do pozostałych kosmetyków nie jest tak biała jakby się wydawało. Eliksir szybko się wchłania, przyjemnie i luksusowo pachnie. Nadaje się pod makijaż.
Eliksir to cudowny wynalazek do poprawy wyglądu skóry. Szybko poprawia jej wygląd, sprawia, że skóra jest świeża, z młodym blaskiem. Świetnie nawilżona i odżywiona, a także ujędrniona i cudownie aksamitna w dotyku. Bardzo fajny produkt.

Linia Gold Philosophy jak pisałam wyżej zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Moja skóra potrzebowała właśnie tak solidnej, skutecznej pielęgnacji, aby poprawiła się, zdrowo wyglądała i zyskała na „czasie”. Już nie jest tak sucha, a solidnie nawilżona, odżywiona i zyskała w dotyku aksamitny efekt.

Całą linie można znaleźć pod linkiem Gold Philosophy 
Linia nie należy do tanich, jednak są to produkty wysokiej jakości, wydajne i skuteczne, więc warto zainwestować w coś bardziej luksusowego dla skóry.


bandi.pl

Komentarze

  1. Bardzo lubię ich kosmetyki, ale tej serii nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna przepiękna, jeszcze nigdy nic nie miałam z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kosmetyki Bandi, z tej serii miałam krem na szyję i dekolt, miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuja sie pieknie i przyznaje, ze mnie kusza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo opakowanie robi na mnie takie wrażenie, że chcę je wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak żałuję, że nie miałam okazji poznać żadnego kosmetyku tej firmy :/ cała seria wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te minimalistyczne opakowania produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle dobrego słyszałam o tych kosmetykach, że w końcu sama muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa tej linii. Może sprezentuję ją mamie na urodziny. Jak jest faktycznie taka dobra, to na pewno się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie serum :) WEszło mi w nawyk nakładanie pod krem na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tej linii Bandi :) Mnie kuszą ich kosmetki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty