Avon, kolekcja California glow Collection Avon mark.

Lato, wakacje to czas festiwalów i wiele osób lubi się wyróżniać dlatego warto sięgnąć po kosmetyki, które wyróżnią nas z tłumu, podkreślą nasząa stylizację i zachęcają do zabawy,
Avon proponuje makijaż w nową kolekcją Avon mark. inspirowaną słoneczną Kalifornią, czyli California Glow Collection. 
A znajdziecie w niej piękne rozświetlacze w kroplach, kolorowe tusze do rzęs z połyskującymi drobinkami w neonowych kolorach, stemple do twarzy i ciała oraz opalizujące lakiery w stylu unicorn. Takich gorących trendów makijazowych nie można przeoczyć. Dla makijażowych „srok” to istne niebo i raj.
A teraz spójrzcie co proponuje Avon. Czyż to nie same wspaniałości?!
W dodatku zobaczcie jakie Avon stworzył opakowania, nie tylko czarne, ale i w grafice bardzo letniej, wakacyjnej. Super!
To wszystko przyciąga do siebie. Jestem tym oczarowana!
 Lubicie takie błyskotki, szalejecie latem?

Komentarze

  1. LAto sprzyja stosowaniu kolorowych, barwniejszych kolorowych kosmetyków. Ja raczej stonowane kolory wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria wydaje mi się idealna dla nastolatek. Fajne, ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie wyglądają te kosmetyki :) Już wyglądem kuszą do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem lubię zaszaleć. Kuszą mnie te kolorowe tusze do rzęs. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw, kolorowe tusze to nie mój klimat za to rozświetlacze w każdej formie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna kolekcja typowo letnia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że firmy tego lata stawiają na kolorowe tusze do rzęs ;) śliczne rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie błyskotki lubię wlaśnie latem. Opakowania też mają iście wakacyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowe tusze są fajne :) Dawniej malowałam sobie rzęsy niebieskim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wizualnie produkty prezentują się bardzo fajnie, ale sama żadnego z nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania trochę jak seria dla nastolatek, ale to letnia kolekcja, więc się nie czepiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorowa kolekcja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. w sam raz na wakacyjne szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kolorowe tusze. Biorę wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej kolekcji, ale widać, e jest iście wakacyjna. Widać, że szata graficzna została szczegółowo zaplanowana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale swietnie sie prezentyje ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty