Tresemme, Linia do stylizacji włosów Botanique Styling

Marka Tresemme zachęca do wakacyjnych stylizacji na włosach. A dzięki nowej serii Botanique Styling z wodą z kaktusa oraz olejem kokosowym to wszystko możliwe.
Dzięki wodzie z kaktusa włosy są bardziej miękkie, gładkie i elastyczne. Lepiej się układają i są nawilżone.
Produkty Botanique Styling mają piękny kokosowy zapach. Jest przyjemny, świeży. Uwielbiam go czuć na włosach. Fajnie wyczuwam go, gdy np. w ciągu dnia spadł lekki deszczyk, a wcześniej miałam zastosowany lakier do włosów na grzywkę.

Jednym z moich ulubionych produktów jest właśnie lakier do włosów. Nagminnie stosuję ten produkt, a wszystko przez grzywkę. Pomaga mi nad nią zapanować. Włosy są miękkie i gładkie, a co najlepsze elastyczne, bez sztywności i lepkości. Nie trzeba dużo rozpylać, bo jest na tyle mocny, że utrzyma w ryzach co trzeba, a z kolei nie obciąża włosów.
Drugim ciekawym jak dla mnie produktem jest Termochłonny spray do włosów.
Płynna formuła, która pozwala chronić włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi gorącym powietrzem. Moje włosy nie wyschną same, bo robią się jak siano, więc po każdym myciu głowy muszę suszyć je suszarką. Dlatego tak ważne są dla mnie produkty termochłonne, które chronią włosy, a przede wszystkim końcówki włosów przed ich mocnym wysuszeniem.
Dodatkowo spray lekko wygładza włosy i powoduje, że ślicznie lśnią.
Trzecim produktem do włosów jest żel do włosów Natural Hold,
Produkt bardziej dla mojego syna. Wiecie etap dorastania, młodego wieku stylizacja włosów, lekkie podniesienie, ale przez przesady i tutaj ten żel spełnia swoje funkcje. Unosi włosy, są elastyczne, nie lepią się. A dzięki temu są fajnie ułożone i młody zadowolony.
Warto tez zwrócić uwagę na piankę do włosów. Uwielbiam korzystać z pianek, gdy kręcę włosy. Pomagają choć na dłużej usztywnić je. Choć nie obciąża włosów i nie powoduje klejenia się.
W ofercie znajdziecie także wygładzający spray do włosów, który świetnie wygładzi włosy i sprawi, że będą gładkie i lśniące.
Marka nie zapomniała także o kobietach o kręconych włosach. Tutaj znajdzie się krem do stylizacji włosów kręconych. Ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy są gładkie, miękkie oraz błyszczące.
Stylizacja włosów wraz z Produktami z linii Botanique Styling jest znacznie prosta i skuteczna. Włosy zachowują swój wygląd, są elastyczne, miękkie i gładkie, nie tracą świeżości.
Nowości Tresemme dostępne w Rossmann. Koszt każdego kosmetyku to 24,99zł różnią się tylko pojemnością.

Komentarze

  1. spodobała mi się ta seria i spineczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. thanks for sharing..I didn't know these products.
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. I ten krem do włosów kręconych muszę koniecznie wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spineczka, bardzo polubiłam tą serię, pomaga mi gdy chcę wyprostować włosy i gdy decyduję się na loki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna seria z chęcią bym ją poznała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak produkty tej marki można kupić w Rossmannie to z dostępnością nie ma problemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy produktów tej marki, muszę coś poznać

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie zestawy, sama z chęcią sięgnę po nie w rosku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji poznać ich kosmetyków, ale dużo osób poleca i chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat z tymi kosmetykami nie spotkałam się do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam tę linię na innych blogach. Ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo polubiłam się z tymi kosmetykami, od dawna lubię markę, tak więc zaufałam jej ponownie i nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię produkty TreSemme, a zwłaszcza tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie miałam produktów tej marki, choc wiem, że bardzo dużo osób je poleca :) Wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko używam kosmetyków do stylizacji włosów, ale ta seria ma tak przyjemną szatę graficzną że aż mam ochotę je przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie poznalam produktow Tresemme, ale mam je w planach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja skusiłabym się na spray wygładzający.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam je w rossmanie i żałuję, że nie kupiłam. W poniedziałek na pewno po nie zawitam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam te kosmetyki bardzo fajnie sprawdza mi się ta seria

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta linia stała się ostatnio bardzo popularna. Nie miałam jeszcze przyjemności wypróbować któryś z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty