Nivea, Ginger& Basil, Żel pod prysznic Clay Fresh

Nie od dziś wiadomo, że wszelkie glinki w pielęgnacji oznaczają świetne nie tylko odświeżenie, ale i oczyszczenie. Po raz kolejny Nivea miło mnie zaskakuje. Uwielbiam ich żele pod prysznic, a teraz to przeszli samych siebie.
Piękne, zachęcające opakowanie. Łatwość trzymania w dłoni podczas prysznica lub kąpieli.
Świetna gęsta konsystencja, która lekko się pieni. Łatwo spłukuje, nie klei do ciała.
Pachnie bardzo przyjemnie. Obawiałam się tej zielonej wersji imbiru i bazylii, ale niepotrzebnie, gdyż pachnie bardzo ładnie, tak spokojnie, naturalnie, choć nadal słodko.
Żel pod prysznic Ginger i Bazil to ciekawe połączenie zapachowe. Jednak to co najważniejsze to moc glinki zawarta w nim. Żel świetnie oczyszcza skórę, odświeża, zostawia uczucie gładkiej skóry.
Nie wysusza skóry, nie podrażnia jej.
Przynosi komfort świeżości, aksamitnie gładkiej skóry, co bardzo lubię. Jestem bardzo zadowolona. Tym bardziej, że żele i glinki do tej pory nie szły w parze, a ostatnio to dość popularne co mnie ogromnie cieszy!

Do wyboru są jeszcze inne zapachy: z hibiskusem lub lawendą. Mam ochotę na tę różową wersję z hibiskusem. Obstawiam, że pachnie nieziemsko. Cena żelu z glinką to 13,99zł/500ml w Rossmann.
Jeśli lubicie takie połączenia to koniecznie musicie go spróbować!

Komentarze

  1. Musze przetestowac te zele z glinka, kusi mnie wlasnie ta z hibiskusem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze tych żeli od Nieva wygląda ciekawie :) zawsze chętnie sięgam po tą firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. interesuje mnie ta glinkowa linia, wiem , że jest też żel z czerwoną glinką, pewnie go kupię, oba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak on u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam tego kosmetyku jeszcze na półce, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię glinki, ale żelu z jej dodatkiem jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie próbowałam nic od NIVEA, ale przyznam, że bardzo ciekawi mnie ten żel i jego połączenie zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej wersji, ciekawi mnie zapach, choć z lawendą i hibiskusem też mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie już sam zapach jest taki bardzo orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Półlitrowe opakowanie to spora butelka, ładny zapach jest dla mnie bardzo ważny w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ten żel na instagramie. Ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam, ale z chęcią wypróbuję :)


    Blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki z Nivea chociaż tego jeszcze nie znam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie ich zele pod prysznic zawsze pieknie pachna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie miałam nic od nich, więc jestem ciekawa i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty