Trico Botanica, Linia nawilżajaca Pro-Age do włosów

Moje włosy nawet latem, a szczególnie latem potrzebują dobrej dawki nawilżenia, dlatego pielęgnacja w tym kierunku jest dla mnie ważna. Ostatnio intensywnie stosowałam Trico Botanica. Myślałam, że nie wiele wniosą jednak się myliłam. Pozytywnie się zaskoczyłam i podoba mi się to.
Linia do włosów o charakterze nawilżającym to linia Pro Age Hydrating, w której skład wchodzą: Szampon, maska i ochronny olej.
Hydrating Shampoo, Nawilżający szampon do włosów Pro-Age
Szampon posiada małe opakowanie, lecz zawiera 250ml przeźroczystego, żelowego szamponu, o gęstej konsystencji, dobrze się pieni, spłukuje. Nie plącze włosów. Posiada bardzo przyjemny zapach, zresztą jak cała linia, jest to aromat pistacji.
Nawilżający szampon bardzo dobrze oczyszcza włosy, a przede wszystkim faktycznie je nawilża, nie powoduje puszenia się. Włosy są zdyscyplinowane, pełne zdrowego wyglądu. Jedwabiście miękkie i przyjemne w dotyku, a także gładkie. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje ten szampon. Jest delikatny dla włosów i nie powoduje żadnych podrażnień.

Hydrating Mask, Nawilżająca maska do włosów Pro-Age
Maskę dostajemy również w takiej samej pojemności 250ml, dodatkowo opakowanie posiada pompkę, która jest mega wygodna. Lubię takie rozwiązania. Maska nie posiada gęstej konsystencji, lecz taką lekką średnio rzadką. Powiem szczerze, że dla moich włosów idealną, bo nie muszę obawiać się o przetłuszczenie, zbyt mocne obciążenie ich. Dlatego cenie sobie taka konsystencję. 
Maska posiada taki sam zapach jak szampon, swoim ciepłym/otulającym zapachem, nie powoduje obciążenia. Zapach krótkotrwały, gdzieś tam delikatnie na włosach zostaje.
Nawilżająca maska idealnie wygładza moje włosy, nie jest to spektakularne, ale aż tak nie potrzebuję. Bardziej zależało mi na miękkości włosów i braku obciążenia i akurat ta maska spełnia moje oczekiwania.
Lubię swoje okiełzane włosy po niej, są bardziej zdyscyplinowane, posłuszne.

Protective Oil, Ochronny olej do włosów Pro-Age
Płynny, przeźroczysty olej o średniej gęstości. Dobrze się wchłania we włosy. Włosy wręcz go wpijają. Zapach jak cała linia – czyli pistacjowy.
Ochronny olej bardzo dobrze nawilża włosy, wygładza je i zmiękcza. Nie przesadzam z ilością, ponieważ nie chcę obciążać włosów, a uzyskać ładny efekt. Warto go stosować ponieważ chroni włosy przed promieniowaniem słonecznym i innymi zewnętrznymi czynnikami. Stosuje go także przed użyciem suszarki. Włosy nie są przesuszone, a końcówki fajnie nawilżone. Włosy bardziej ujarzmione i mniej się łamią.
Nawilżająca linia do włosów Trico botanica zrobiła na mnie duże wrażenie. Nareszcie włosy zyskały nawilżenie, bez zbędnego siana na głowie. Pełne miękkości i przyjemnej gładkości. Idealne do pielęgnacji włosów po wakacyjnych wojażach. 

Komentarze

  1. Lubię markę Trico Botanica, tej serii jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na oku ta serie, moje wlosy zawsze potrzebuja nawilzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa seria, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten olejek do włosów najbardziej mnie zainteresował choć myślę , że cała linia by się u mnie dobrze sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam i lubię, aktualnie skończyłam swój zapas kosmetyków do włosów farbowanych - sprawdzały się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję poznać produkty tej marki i byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jak szampon nie plącze włosów, niestety moje kosmyki ochoczo sie plączą

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te opakowania kojarzą mi się z jesienią, może być ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim włosom przydałaby się solidna porcja nawilżenia, jednak to nie do końca kosmetyki do moich włosów. Może znajdę jakieś inne kosmetyki w ofercie tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty Trico Botanica do włosów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty