Eveline, Brazilian Body, Luksusowa mgiełka samoopalajaca i Luksusowy złoty rozświetlacz do ciała

Uwielbiam olejki do ciała, a jeszcze bardziej w formie podkreślenia mojej opalenizny. Gdy skóra lśni jest taka piękna, wysmuklona i atrakcyjna. Eveline w swojej ofercie posiada jak zwykle ciekawe kosmetyki. Tym razem są to z linii Brazilian body:
Luksusowa mgiełka samoopalająca do twarzy i ciała oraz luksusowy złoty rozświetlacz do ciała.

Zanim pojawiło się lato na dobre i chciałam chwycić pierwsze promienie pomogła mgiełka samoopalająca, która delikatnie musnęła moją skórę, a dzięki temu lepiej się opaliłam bez spieczenia.
Mgiełka ma cudowny perfumowany zapach, przyjemną konsystencję. Nie tłuści, nie brudzi. Nie robi plam, a efekt zostaje na nie cały tydzień.
Efekt po pierwszych użyciach. Delikatnie muśnięta słońcem skóra. Jednak warto pamiętać, aby wcześniej zastosować peeling. Ponieważ tak dobrze oczyszczona i wygładzona skóra lepiej przyjmuje tego typu kosmetyki i możemy dłużej cieszyć się pięknym wyglądem skóry.

Ta mgiełka szybko poszła w kąt, ponieważ gdy byłam już dobrze opalona zaczęłam korzystać z kosmetyków, które przyciągają słońce jeszcze bardziej. Wtedy zastosowałam wszelkie rozświetlacze.

Luksusowyzłoty rozświetlacz do ciała. On spełniają jak dla mnie podwójną rolę, ponieważ przyciągają słonko oraz pięknie wygląda na skórze mieniąc się.
Naturalne drobinki rozświetlające, z olejkiem arganowym, w towarzystwie brązowej tonacji skóry wyglądają nieziemsko!
Rozświetlacz bajecznie pachnie, jest on kobiecy, pociągający, mega przyjemny. Idealnie rozświetla skórę, nadaje jej złocisty zdrowy odcień. Wyrównuje koloryt skóry. A przy okazji pielęgnuje skórę nawilżając ją i wygładzając. To jest to!
Podkreśla atrybuty kobiety, idealnie się mieni, skrzy. Podkreśla także opaleniznę. Nogi cudownie wysmuklone, zwracają uwagę nie tylko mężczyzn, ale i kobiet.
Efekt jest zachwycający. Idealny produkt na lato. Każda kobieta, która ma opaleniznę musi go mieć!
Powiem tak bez mgiełki się obejdę, ale rozświetlacz, gdy skóra opalona to mój must have!

Kosmetyki dostaniecie w drogerii Rossmann.

Komentarze

  1. taki rozświetlacz na lato to coś bardzo fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham kosmetyki które rozświetlają skórę, nawilżają i nadają jej blasku. szczególnie latem gdy odsłaniam ciało

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba nie potrafię używać tej mgiełki bo najbardziej widoczna była na kolanach niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie :) Na moje blade nogi myślę że były by jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka super ta mgiełka muszę ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chętnie wypróbowała mgiełki :) Nie lubię sie opalac, więc tocoś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta linia jest idealna dla mnie hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling jest ważnym zabiegiem dla lepszego działania innych kosmetyków, sama zawsze stosuję oczyszczanie i złuszczanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie sięgam po takie kosmetyki bo boję się plam na skórze, ale te prezentują się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty