Bandi, Kojący płyn micelarny #pomagamzbandi

Kiedyś zastanawiałam się jakbym miała do wyboru jeden kosmetyk spośród wielu do demakijażu jaki bym wybrała? Bez dwóch zdań, bez długiego zastanawiania się wybrałam płyn micelarny. To jemu zawdzięczam doskonałe oczyszczenie i dbanie o moją skórę. Taka codzienna pielęgnacja, bo jednak codziennie stosuję podkład, lekki, albo nawet jakiś tonujący to jednak płyn micelarny jest dla mnie ważny. A co najważniejsze skuteczny i lubi się z moją skórą. Tych płynów w swoim życiu przetestowałam wiele, jedne lepsze drugie mniej. Jednak coraz częściej spotykam się z dbałością o skórę klientek i mogę stwierdzić, że na mojej drodze stoją zawsze skuteczne płyny.
Ostatnio jaki stosuję to Bandi, płyn micelarny kojący z edycji limitowanej, z akcji charytatywnej pomocy zwierzętom. Jeśli i Wy chcecie pomóc zwierzakom z Fundacji Zwierzęca Polana wystarczy kupić płyn micelarny, zrobić zdjęcie, oznaczyć hasztagiem #pomagamzbandi na mediach społecznościowych a więcej info znajdziecie tutaj bandi.pl/pomagamzbandi

Płyn micelarny zawiera 300ml czystego płynu, który nie klei się i nie lepi. Nie posiada tłustej warstwy. Praktycznie posiada zapachu, choć można czuć delikatnie lekkiego wyczuć. Całe szczęście jest nie groźny.
Kojący płyn micelarny skutecznie, jednak delikatnie z dbałością o skórę oczyszcza ją. Jest faktycznie łagodny dla skóry, więc idealny jest do skóry wrażliwej.
Skóra jest cudownie odświeżona, lekka, pełna ukojenia. Skóra nie jest wysuszona, ani ściągnięta.
Płyn nadaje się do demakijażu całej twarzy w tym oczu i ust. Szybko rozprawia się z zanieczyszczeniami i makijażem.
Płyn jest wydajny, kosztuje 25zł/300ml w bandi.pl

Pamiętajcie, że kupując ten płyn wspieracie Fundację Zwierzęca Polana. Cały dochód ze sprzedaży tego płynu idzie właśnie na to. Warto wspierać!

Komentarze

  1. Fajne opakowanie i świetna akcja. Jestem za!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna butelka! Jak dla zwierzątek to chętnie kupię na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się bez bicia, ale nigdy nie stosowałam nic tej marki. Fajnie, że wspierają takie akcje. To się ceni.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też wybrałabym płyn micelarny, ładna szata graficzna

    OdpowiedzUsuń
  5. Śwetne opakoanie, a takie płyny mineralne lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nigdy płynu z tej marki. Ogólnie do demakijażu wolę stosować żele

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym płynie, ale chętnie go sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za piękna opakowanie, uwielbiam taką szatę graficzną. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory nie miałam ani jednego kosmetyku tej marki. Bardzo mnie ona ciekawi, więc może uda mi się niebawem poznać ich kosmetyki. Taki kojący płyn micelarny to coś dla mnie. Niestety wiele kosmetyków do demakijażu dodatkowo wysusza skórę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę znam, miałam ich produkty do włosów i byłam z nich zadowolona. Płynów takich nie używam, więc się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna jest ta akcja, a marka Bandi bardzo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobra akcja! Opakowanie ma prześwietne :) Jesli sie nie lepi to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mialam okazji jeszcze testowac kosmetykow tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty