Vaco for sur - Preparaty do ochrony skóry przed owadami

Lato to czas wypadów po lesie, wycieczek po górach, a nawet wieczorne przesiadywanie w ogrodzie. Warto zabezpieczać swoją i dzieci skórę przed kleszczami, komarami i różnymi insektami. Jak ugryzie nie ma zmiłuj, ale i na to mam sposoby. W Rossmann dorwiecie linię ochronnych preparatów Vaco for sur myślę że w każdym domu powinien znaleźć się taki specyfik.
Produkty Vaco odstraszają kleszcze, komary i muszki. Preparaty idealne w domowym zastosowaniu jak i dla podróżników. Spray'e przyjemnie pachną co ułatwia aplikację i noszenie.

W ofercie również produkty typowo do domu. Pułapki na muszki owocówki, które w czasie letnim totalnie zadomawiają się w naszych domach. 
Imitacja jabłka i naturalny zapach sprawiają, że muszki owocówki bardziej lgną do wytwarzanego zapachu.
A także pułapki na mole.
Preparaty dla dzieci przed i po ukąszeniu owadów.
A najważniejsze w tym okresie zestaw do bezpiecznego usuwania kleszczy. Ostatnio właśnie córka mojej siostry złapała kleszcza bawiąc się w ogrodzie. Dlatego teraz warto mieć taki preparat pod ręką. 
Stosujecie?! Chronicie siebie i najbliższych?
zielonaochrona.pl

Komentarze

  1. W tym roku to nie jestem przekonana do żadnego środka od owadów, jakoś nie sprawdzają się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że Rossmann ma taką serię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi by się przydały. Zawsze u nas jest pełno komarów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie produkty warto mieć w każdym domu. Gdyby nie Ty to nie wiedziałabym o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku była plaga ale ucichło całe szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. muszki owocówki, komari i inne owady potrafią być naprawdę kłopotliwe, coś co wybawi od tego problemu jest na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedziec o tej serii w Rosku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce :) Ja raczej używam domowych sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przyznaję bez bicia że często zapominam o tego typu produktach, a później marudzę cała pogryziona ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. odpoczynek nad wodą jest super ale gdy nie gryzą nas owady, tą na pułapkę na muszki owocówki na pewno kupię bo tam gdzie owoce są i te małe paskudztwa

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj dawno nie byłam u Ciebie. Wracam do łask :))))

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz jest duży wybór takich preparatów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam wcześniej tych produktów, warto je mieć w domu u nas plaga much, komarów, końskich i kleszczy :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście nie mam problemu z meszkami - dwa lata temu z nimi walczyłam i najbardziej sprawdzały się pułapki zrobione własnoręcznie. Szkoda, że nie wiedziałam o takich produktach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś Dla mnie - ja mam zawsze z tym problem A widzę są super rozwiązania. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa ;) Muszę się za nimi rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście nie mam u siebie problemu z takimi gadami, ale mimo wszystko stosuje spreje odstraszające

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji jeszcze poznać tych specyfików, jednak bardzo mnie one zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałyby mi się takie bo mnie komary wręcz zjadają żywcem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie niestety kochają komary i szybko te preparaty nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety mnie lubią komary, u mnie zawsze takie preparaty sa w domu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty