Nivea, Odświeżająca słodycz Fresh Blends

Trochę lata w środku jesieni? Czemu nie!

Tym bardziej, że kąpiel o każdej porze roku, która otula cudownym zapachem jest mile widziana. A propozycja jest Kraina odświeżenia z Nivea. Do wyboru trzy warianty zapachowe: arbuz i mięta, malina i borówka oraz morela i mango.

 A moim ulubionym zapachem jest oczywiście różowa wersja malina i borówka. Tym zapachem też cieszyłam się latem. Rozkoszowałam słodyczą maliny i borówek. To moje drugie opakowanie i mega przepięknie pachnie oraz zachwyca oczyszczeniem i świeżością.





Żele Fresh Blends posiadają cudowne słodkie i owocowe zapachy, które kuszą, aby je wypić. Ale stop! Nie wolno! :) tylko do użytku zewnętrznego.
 Dają wspaniałe poczucie odświeżenia i oczyszczenia. Bez względu na wybór ulubionego zapachu zdecydowanie będzie to zadowolenie i przyjemna rozkosz.

Do tego przyjemna piana, która dobrze się pieni, otula swoja lekkością i przyjemnością. 

Żele oczyszczają i odświeżają skórę. Mają ekstrakt z owoców i dodatek mleczek roślinnych. W 90% pochodzą ze składników naturalnych i posiadają 98% biodegradowalnej formuły.
Jeśli brakuje Wam lata, chcecie poczuć przyjemne wspomnienie, poddać się relaksowi i totalnemu rozluźnieniu to warto je wypróbować. Dać się ponieść fali odświeżającej słodyczy z Fresh Blends. 

Lubicie takie owocowe żele pod prysznic/do kąpieli?

--->Żele Nivea Fresh Blends można dostać w drogeriach Rossmann. <---

Komentarze

  1. Mam ten z brzoskwinią i bardzo go lubię. Muszę sobie zamówić ten z arbuzem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wykończyłam pomarańczowy i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je wszystkie i aktualnie testuję wersję pomarańczową. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty