Hugo Boss Ma Vie Florale Woda perfumowana

Choć jesień w pełni, a ja przychodzę do Was z zapachem Hugo Boss Ma Vie Florale, który idealnie pasuje na każda porę roku. Choć bardziej na wiosna-lato. To jednak tej elegancji nie da się oszukać. Kobieca delikatność i subtelność jest na wagę złota i każda kobieta chce poczuć się wyjątkowo w każdym sezonie.

Hugo Boss Ma Vie Florale to bez wątpienia słodki, kwiatowy zapach z nutami owoców. Może się wydawać mdły, jednak jest bajecznie piękny i nie przytłaczający. Przy tym świeży i delikatny. 

Dla mnie zapach ponadczasowy, dla nowoczesnej i eleganckiej kobiety, który nadaje się do noszenia na co dzień, jak i na eleganckie spotkania. 

Nuta głowy: kaktus

Nuta serca: jaśmin, róża, frezja

Nuta bazy: cedr, nuty drzew

Zapach wyróżnia się pięknem i elegancją oraz długotrwałością na skórze.

Co do flakonu, to sami widzicie. Prosty, klasyczny, nie zadziwia. Natomiast środek totalnie uzależnia. Flakon zawiera 30ml wody perfumowanej. 

Jeden z niewielu zapachów, który mnie zniewala i kusi. Uwielbiam! 

Wodę perfumowaną dostaniecie w drogerii Strefaurody.pl

Komentarze

  1. Nie znam tej wody, ale chętnie bym ją powąchała. Lubię kwiatowe perfumy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu, ale chętnie kiedyś powącham.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy najbliższej okazji powącham, widzę swoje nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem prawie pewna, że by mi się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze byłam ciekawa tego zapachu.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty