Black and White, czyli Listopadowy box BeGlossy 2020

 Czas pokazać Wam listopadowe pudełko BeGlossy, które posiada całkiem nowy design. Wszystko przez wybór klientek, które tak zadecydowały. Powiem szczerze, że taka wersja bardzo przypadła mi do gustu. Świetnie się prezentuje. A w dodatku zawartość pudełeczka jest również czarno-biała. I również tutaj mam dylemat, gdyż nie mogę się zdecydować, które kosmetyki bardziej mi pasują czarne czy białe. 


Jak dla mnie wersja listopadowa Black and White wypada najlepiej pod względem doboru kosmetyków w całym roku. Jestem zadowolona na maxa.

A teraz spójrzcie co tam dobrego można znaleźć.8 produktów, w tym prezent w postaci saszetki płynu do prania.

Lirene, Glamour Collecion, balsam do ciała z olejkiem, cena: 19,99zł/200ml

produkt pełnowymiarowy.

Bardzo lubię produkty tego typu do pielęgnacji ciała. Zużywam ilości hurtowe dlatego kolejny do wypróbowania cieszy przy codziennym rytuale.


Syoss, Color, Szampon do włosów, cena: 13,99zł/440ml, produkt pełnowymiarowy

Farbuje włosy, więc ochrona koloru się przyda. 

L'biotica, Plastry na nos z węglem drzewnym, cena: 12zł/szt.

ten produkt z chęcią będzie używał mój mąż, gdyż notorycznie pozbywamy się wągrów z jego nosa:)

Nivea, Black&white Invisible Ultimate Impact, cena: 12,79zł/1szt. produkt pełnowymiarowy

Właśnie miałam go ostatnio w dłoni będąc w Rossmann i dobrze, że nie kupiłam. Mam tutaj

Marion Detox, Płyn micelarny do demakijazu, cena: 7,99zł/150ml, produkt pełnowymiarowy

Uwielbiam płyny micelarne. Idą u mnie jak woda, a ten jest z czarna herbatą, wyciągiem z kory wierzby białej to na pewno zapewni mi świeżą i oczyszczona skórę

Syoss, Thicker Hair, Spray do włosów, cna: 19,99zł/150ml, produkt pełnowymiarowy 

Biodermedic Dermocosmetics, Wersje podróżne kremów.

Fajne saszetki na wypróbowanie

+ prezent, saszetka Perwoll, płynu do prania ubrań czarnych, który chroni kolor naszych ubrań. 

Listopadowy box BeGlossy Black&White bardzo mi się podoba. Ogromnie przypadł mi do gustu. Totalnie mój gust!

Aha! ważna informacja, bo wiecie aktualnie trwa Black Friday i dziś jest wielka wyprzedaż w BeGlossy 2+2! Więc szybko, szybko! Spieszcie się!

beglossy.pl

Komentarze

  1. Dla mnie box przeciętny, sama nie wiem czy bym się na niego zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc to ten box do mnie zupełnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na Box :) zawartosc jest wporzadku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm dla mnie nie do końca w moim guście ten box, moze jednen kosmetyk bym wykorzystała, także tym razem się nie popisali.Choć czasami można w tych boxach znaleźć nie złe perelki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na czarno biały box, ale akurat SYOSSa nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same perełki ❤️❤️❤️zwłaszcza na nos. Nosek jest czysty jak łza 😀😀😀pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty