Walka z przebarwieniami z kosmetykami Sesderma

 Przebarwienia to moja zmora. Niestety, tak to jest jak użyło się za słaby filtr i porobiły się plamy na twarzy. Walczę szczególnie z dwoma pod nosem i pod okiem, które bardzo maskuję. Ale do czasu, gdy poznałam produkty marki Sesderma. Przebarwień jeszcze nie pozbyłam się całkowicie, wciąż nad tym pracuję. Ale najważniejsze, że po czasie ponad półtora miesiąca udało mi się je w pewien sposób wybielić, rozjaśnić i już nie wadzą tak bardzo jak na początku.



Widoczne kosmetyki w tym poście marki Sesderma dostępne są tylko w Topestetic.pl. Dopasowano tam dla mnie kosmetyki na moje potrzeby, więc poddałam się zabiegowi rozjaśniającemu.

Szczególną uwagę warto zwrócić na rewitalizujący kremowy żel z C-Vit.

Produkt dostajemy w wygodnej tubce, która zawiera lekki krem szybko wchłaniający się. Zostawia na skórze piękny blask, ale nie jest tandetny. Nic z tych rzeczy. Bardziej nadaje takiego zdrowego blasku. Cieszy mnie, że nie tworzy tłustej warstwy na skórze. Co ciekawe nadaje się pod makijaż, jest trochę taką bazą, nie roluje się.

Bardzo przyjemnie pachnie. Dla mnie to taka cytrusowa dawka energii. Mąż twierdzi, że pachnie jak guma balonowa. No może:) Zapach nie jest szybko ulotny, czuć go dosyć długo.

Rewitalizujący krem- żel świetnie nawilża skórę, po tym czasie prawie dwóch miesięcy stosowania go moja skóra nabrała blasku, jest faktycznie rozjaśniona, choć przebarwienia w całości nie zniknęły, to jednak są mniej widoczne. Koloryt bardziej wyrównany, cera poszarzała nabrała zdrowego blasku. I to bardzo mnie cieszy.

Jedynie nie cieszy mnie fakt, że produkt jest słabo wydajny. Szybko znika z tubki. I takim sposobem zostało mi go jeszcze na raz/na jutro. 

Ciekawym produktem jest mgiełka depigmentująca, która ma za zadanie nie tylko rozjaśnić przebarwienia, ale także dba o to, aby one nie powracały.

I tutaj muszę zaznaczyć, że podczas jej aplikacji czuję jak wpija się w skórę. Czuć takie lekkie szczypanie. Mam nadzieję, że faktycznie tak działa i przebarwienia tak szybko nie powrócą.

Mgiełka również przyjemnie cytrusowo pachnie. Sprawia, że skóra rozjaśnia się, przebarwienia maleją. 

Ostatnim produktem jest Krem CC, z linii C-Vit, z filtrem spf15

Nie jestem do końca przekonana do tego produktu. Niestety odcień jest zbyt ciemny, odcina się od reszty mojej skóry. 

Po prostu nie podoba mi się ten odcień i praktycznie od razy go skreśliłam. A tak to krem nawilża skórę, ma fajna konsystencje i cytrusowy zapach. Widać, że wyrównuje koloryt. Jasne cery muszą go unikać. Ze względu na fajny filtr może wrócę do niego latem, gdy jestem mocno opalona. No zobaczymy.

Z całej tej trójki zadowolona jestem z kremu i mgiełki. Te dwa produkty rozjaśniające polecam najbardziej. Fajnie się sprawdzają. 

Jeśli macie problemy tego typu, to powinniście wypróbować. 

Komentarze

  1. C Vit raczej przebarwień nie rozjaśni bardziej Retises i Azelac RU, ale lubię tę linię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten krem, ale w sloiczku, jest świetny. Kupiłam w Notino, jak dałam sąsiadce próbkę, musiałam zamówić jeszcze 3 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mgiełka mnie zaciekawiła :) może być naprawdę bardzo fajna :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam praktycznie w ogóle produktów z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te kosmetyki i bardzo je sobie chwalę. Ogólnie uwielbiam produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki sesderma są genialne, miałam już kilka lini i wszystkie dają super efekty, polecam każdemu sklep topestetic.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że udało Ci się trochę ujarzmić przebarwienia. Mam nadzieję, że z czasem całkowicie zejdą i nie będziesz musiała się nimi martwić. Szkoda, że ten krem CC nie ma jaśniejszego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę oczywiście znam, a mgiełkę poznałam latem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wielozadaniowym produktem z witaminą C okazało się serum z Orientany (witamina C i morwa). Cudownie rozjaśniło przebarwienia i piegi już po prawie 3 tygodniach. Skóra przestała być tak delikatna i zyskała promiennosc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kilka z kosmetyków tej marki i nawet byłam zadowolona. A sklep jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam często problem z przebarwieniami:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty