Mediqskin, Kompleksowy program do cery trądzikowej

W dzisiejszych czasach trądzik to nie tylko problem nastolatków, zmagają się z nim coraz częściej także osoby po 30-stce i to nie tylko kobiety, ale również i mężczyźni. Wiele kosmetyków wzmaga, wręcz nasila pryszcze, które gorzej się goją, rozprzestrzeniają, a później zostawiają brzydkie ślady itp. I aby temu zapobiec warto stosować konkretne produkty. Choć nie mam wielkiego problemu z trądzikiem, a występuje u mnie sporadycznie w kilku miejscach to jednak systematyczne oczyszczenie skóry musi być konieczna rutyną. Pomaga mi, a także i moim domownikom kompleksowy program do zadań specjalnych cery trądzikowej.
Najbardziej upodobałam sobie płyn micelarny, żel do mycia twarzy i żel punktowy. Wprawdzie wszystkie kosmetyki spełniają swoją rolę i każdy używany był na tyle, aby poznać jego właściwości. To jednak każdy z nas odnalazł swoich faworytów.

Płyn micelarny.
Płyn dostajemy w wąskiej butelce, która zawiera 200ml bezbarwnego płynu. Pachnie aptecznie, sterylnie. Ale w niczym mi to nie przeszkadza. Bo i tak buzię myje jeszcze żelem.
Nie spodziewałam się takiego „odkurzacza” jak on oczyszcza. Wystarczy przejechać raz wacikiem a cały make up jest na nim. Totalny pogromca brudu i zanieczyszczeń oraz wydziela sebum. Solidny, skuteczny i natychmiastowy, taką ma ode mnie opinię. Potrafi nawet oczyścić głęboko pory, wydostać z nich zalegały brud.
Nie podrażnia skóry, nie stosuję do oczu, bo tam mnie lekko piecze. Jednak skupiam się na dogłębnym oczyszczeniu skóry twarzy i tak właśnie robi. Oczyszcza gruntownie, bez zastrzeżeń. Nie wysusza przy tym skóry.

Żel do mycia twarzy
Fajna coraz częściej klasyczna forma opakowania z pompką. Bardzo sobie cenię tę funkcjonalność, wygodę i higieniczność. Pompka nie zacina się, nabiera odpowiednią ilość przeźroczystego, lejącego się żelu. To taka jak na zdjęciu i wystarcza na umycie całej twarzy. 

Przez co produkt jest bardzo wydajny. Lekko się pieni, pachnie również jak płyn aptecznie, sterylnie. W niczym nie przeszkadza, a nawet lepiej, że nie posiada zapachu, bo dodatkowo nie podrażnia.
Żel do myci twarzy to świetny kompan do oczyszczani skóry. Skutecznie, bardzo dokładnie oczyszcza skórę z brudu, zanieczyszczeń i sebum. Skóra jest mocno świeża, gładka, doskonale oczyszczona. Wymaga nawilżenia. Nie podrażnia skóry, ani nie wysusza jej.

Żel punktowy.
Żel punktowy posiada fajną, lekką żelową, przeźroczystą konsystencję. Do tej pory miałam tego typu kosmetyki w formie kremowej. Miła odmiana, również skuteczna. Brak zapachu, jak wyżej bardziej forma apteczna, sterylna. Typowa dla dermokosmetyków cery trądzikowej.
Żel punktowy to produkt idealny w razie „w”. Często zdarzają się przypadkowe wypadki jak pojedyncze krostki, które lubią nie tylko u mnie się pojawiać na żuchwie, linii szczęki i punktowy żel jest tego przypadkiem jak można sobie z tym poradzić. Nakładam punktowo i problem znika. Nie muszę wyciskać, dusić pryszczy, one same znikają. Warto zaznaczyć, że żel stosuje się na noc jako dodatkową pielęgnację i warto w czasie dnia wspomóc się silniejszym faktorem przeciw działaniu słonecznym.
Żel nie wysusza skóry, nie podrażnia jej. 

Krem intensywnie nawilżający, spf15
Wydawać się może, że skóra tłusta czy trądzikowa nie potrzebuje nawilżenia. Jednak jest to błąd myślenia! Każda skóra potrzebuje nawilżenia. I tutaj ważnym, wręcz istotnym elementem pielęgnacji jest krem nawilżający, który w tym przypadku posiada jeszcze filtr o faktorze 15.
Krem świetnie i szybko się wchłania, nadaje pod makijaż wchłania się do matu. Posiada śnieżnobiałą kremową konsystencję. Pachnie delikatnie, już nie tak mocno sterylnie.
Doskonale nawilża skórę, chroni ją, nie zatyka pory, nie przetłuszcza skóry. Panuje nad wszystkim. Skóra dłużej zachowuje mat, nie błyszczy się. Przez co nie produkuje łoju.

Dermokosmetyki można dostać w aptece. Nie zawierają parabenów i barwników. Przebadane dermatologicznie.
Polecane do skóry trądzikowej i tłustej, a także jestem tego przykładem, że i do mieszanej.

Świetny zestaw, który wspiera pielęgnację skóry zmagającej się z trądzikiem, a nawet te po terapii dermatologicznej. Gruntowne oczyszczenie polecane jest każdej cerze, a tłustej i mieszanej w szczególności. Dzięki tej kompleksowej terapii cieszę się z czystej cery, pozbawionej sebum na dłużej.

Komentarze

  1. Preparat punktowy jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nic nie mialam od nich ale plyn micelarny mnie zaciekawil ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na całe szczęście nigdy nie miałam większych problemów z trądzikiem. Linia jednak wydaje się być skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mam dużych problemów z cerą jednak od czasu do czasu sięgam po takie linie kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. JA już na szczęście już nie mam kłopotów z trądzikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe, czasami mogą się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty. Ja na szczęście nie mam większych problemów z cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam sporo blizn po trądziku, ta seria wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych produktow ale chetnie wyprobowalabym zel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam cery trądzikowej, ale polecę tą serię koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię dermokosmetyki, ten krem do twarzy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam te kosmetyki w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że taki zestaw by się u mnie sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam markę ze słyszenia, ale nigdy nie miałam żadnych produktów od nich :)
    chyba najwyższy czas coś wypróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki zestawik dla osoby z cerą trądzikową to strzał w 10.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się z nimi wcześniej mimo że o marce słyszałam wiele.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja teraz bardzo doceniam to, że nie mam problemów z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie tradzik jest problemem, ale zaskorniki zakmniete. Jak na razie nie kombinuje z nowymi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydawało mi się, że problem trądziku już nigdy nie będzie mnie dotyczyć, a jest jednak inaczej... Będę musiała skorzystać z tego programu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym razem nie jest to seria dla mnie, bo z trądzikiem nie miałam i nie mam problemu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie zestaw zbędny, nie miałam problemu z trądzikiem

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie moja cera ostatnio wariuje przydałaby mi się ta linia kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam problemów z trądzikiem, więc nie korzystam z takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam suchą cerę ale z zaburzonym funkcjonowaniem i wypryski nie są mi obce. Chętnie poznała bym ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam problem z cerą największy na czole . Ciekawa ta seria kosmetyków i jest jej sama ciekawa .

    OdpowiedzUsuń
  26. coś dla mnie, bo zmagam sie z nadmiarem sebum

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam cery trądzikowej, ale płyn micelarny mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam od nich żel punktowy i fajnie wysuszał krostki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Markę znam tylko z reklam, ale zaciekawił mnie ten żel punktowy - dobrze mieć taki produkt w łazience, jak wspomniałaś - w razie W.

    OdpowiedzUsuń
  30. Marki nigdy nie uzywałam, ale ostatnio w mediach o niej głośno. Musze się zaopatrzeć w któryś kosmetyk i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Skoro się sprawdzają to polecę je mężowi, bo męczy się z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty