Atelier de Beaute, czyli wrześniowe BeGlossy 2019

Uwielbiam kosmetyczne boxy i czas poznać BeGlossy. Tak, to moje pierwsze pudełko, pierwszy box z kosmetycznymi nowinkami, który oceniam wysoko. Jeśli jeszcze nie widzieliście wrześniowej edycji to spójrzcie.


1. Nivea, Peeling ryżowy do twarzy, produkt pełnowymiarowy, cena: 19,99zł/75ml
2. Gliss Kur, Intensywna odżywka do włosów Weekly Therapy, produkt pełnowymiarowy, cena:14,99zł/50ml
3. Tołpa, Spa Detox, harmonia, mydło borowinowe do odnowy biologicznej, produkt pełnowymiarowy, cena:8,99zł/100g
4. Golden Rose, Metals Matte Metallic Lip Crayon, produkt 1z2, produkt pełnowymiarowy, cena:11,90zł/3,5g
5. Killys, Pędzel do różu i bronzera, z linii Pastelove Green Tea, produkt pełnowymiarowy, cena: 20,99zł
6. Cosnature, Naturalny super nawilżający balsam do ciała z linią wodną, produkt pełnowymiarowy, cena: 19,99zł/250ml
Jak moje wrażenia? Oczywiście pozytywne, 5 pełnowymiarowych kosmetyków + pędzel, same nowości kosmetyczne. Jestem zadowolona. Uwielbiam takie boxy i mieć styczność z nowinkami, poznawanie, testowanie, a później dzielenie się z Wami opiniami.

Jeśli i Wam podoba się zawartość tego boxa, bądź macie ochotę na nową październikową edycję można ją zamówić na stronie beglossy.pl

z kodem: BL10SWIATWERY macie 10zł mniej.
Jest to kod zniżkowy 10zł, na na subskrypcję BeGlossy. Zapłacicie wtedy 39zł i będziecie mieć darmową przesyłkę kurierem DPD.

Komentarze

  1. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba. Wszystkie produkty chętnie bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zawartość pudełka, na wszystkie produkty bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawartość bardzo fajna, super kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo...powiem Ci że porządny box, ja osobiście nie lubię boxów bo nigdy nie odpowiadają mi w 100% a tutaj jeest całkiem fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny box i super kosmetyki w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości w tym boxie :)
    Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje mi produkty, który wywołał by wow po zobaczeniu zawartości boxu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to już nawet nie zaglądam co tam w świecie pudełek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawartosc i bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to super zawartość, chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam ten wariant i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie to same nowości, super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyczne boksy. Moim ulubieńcem jest I Love Box.

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajne to pudełko. Wszystkiego bym użwała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem zawartość pudełeczka mnie nie przekonała do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty