Avon, Zapach dla niej i dla niego Maxima i Maxime

Avon Maxima i Maxime to nowa linia zapachów, inspirowana mocą bogów. Kompozycje zapachowe szlachetnych, bardzo rzadkich składników, stworzone przez najlepszych perfumiarzy. Oprócz zapachów to także elegancka, pozłacana 18 karatowym złotem biżuteria. Aby uwolnić siebie i inspirować wewnętrzną siłą.
Maxima dla Niej to unikalne połączenie szlachetnych nut kwiatu Immortelle, który jest symbolem wieczności i obietnicą wiecznej młodości z delikatnymi akordami soczystej nektarynki i jaśminu wielkolistnego.
Kompozycja: kwiatowo-orientalno-drzewna
Kategoria: elegancki zapach na co dzień
Główne nuty zapachowe: nektarynka, jaśmin wielkolistny, kwiat Immortelle

Zapach długo się utrzymuje na skórze, gdy zostanie gdzieś na ubraniach zostaje do końca do prania odzieży. Wspaniale komponuje się ze skórą. To taka ciepła wersja zapach na jesień. Bardzo mi odpowiada. To kolejny zapach Avon, z którego jestem mega zadowolona. I jak dla mnie to zapach nie tylko na dzień, ale i na wieczór.

Zapach Maxime dla Niego to pełne energii połączenie boskich nut żywicy olibanowej z odświeżającymi akordami liści mandarynki oraz mocnymi akcentami drzewa żelaznego.
Kompozycja: drzewno-aromatyczna
Kategoria: energetyczny zapach na co dzień.
Piękny świeży, zadziorny męski zapach. Cudownie pachnie na skórze mojego męża. Uwielbiam. Zapewne większości Panów przypadnie do gustu.
Oba zapachy bardzo luksusowe i jak na Avon przystało z górnej półki, stylowe. Nie tylko zaskakujące zapachy, ale i wspaniałe flakony, który prężą się wśród innych perfum. Kojarzą mi się z czasami Rzymskimi, ta epoką. Prawda, że jest coś z tego?
Mają w sobie jakąś taką wyższość, która skłania do pewności siebie. Czuję się bardziej śmiała, wiem czego chcę. Niesamowite jak woda zapachowa może tak działać i poprawiać humor.

Cena w tej chwili to ok, 79zł/szt. Jednak wiadomo zmienia się ona w zależności od katalogu.

Komentarze

  1. Słyszałam, że są naprawdę fajne, ale nigdy nie miałam okazji przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem, że na oba zapachy chętnie się się skuszę :) wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam zaległości w znajomości zapachów Avon, chyba muszę zamówić trochę próbek i poznać te aromaty

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne flakoniki, przypominają mi te arabskie perfumy, jeszcze nie miałam okazji poznać tych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakoniki slicznie pasuja do siebe :) ale zapachow jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych perfum i jestem ciekawa zapachu dla niej. Te flakoniki wyglądają przepięknie.Nie można oderwać od nich wzroku.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty