Naturalna pielęgnacja z kosmetykami So'Bio etic

Naturalne kosmetyki wiodą prym na rynku kosmetycznym i bardzo się z tego cieszę. Sama coraz częściej sięgam po takie kosmetyki. Przede wszystkim z myślą o sobie, a także o środowisku. Zdecydowanie lepiej wpływają na skórę i poprawiają jej stan.
W ostatnim czasie poznałam ciekawą markę kosmetyków naturalnych i organicznych produkowanych we Francji SoBio, gdzie stawia się na tradycję i zwraca uwagę na to jak się je produkuje.
W ofercie marki znajdziecie nie tylko pielęgnację, ale także i kosmetyki kolorowe do makijażu.
Produkty bez parabenów, nanoczasteczek, fenoksyetanolu, bez sztucznych barwników, silikonów, parafiny, bez pestycydów. Produkty dermatologiczne, ale nie testowane na zwierzętach. Myślę, że to Was zachęci do spróbowania ich, a zdecydowanie warto.

Mam okazję poznać
- Kojąca pianka oczyszczająca
Puszysta pianka, przyjemna konsystencja. Pianka dobrze myje i oczyszcza skórę, nie wysusza jej. Lubie tego typu kosmetyki i często po takiego sięgam. Pianka zawiera czysty sok z aloeseu, organiczną wodę kwiatową z różu i bisabolol. Na plus zasługuje także forma pompki.

- Organiczny krem CC 5w1 – odcień 01 jasny beż
CC krem ujednolica koloryt skóry, kryje przebarwienia i zaczerwienienia. Odżywia skórę, rozświetla ją, a także chroni skórę przed promieniowaniem słonecznym, spf10

- Przeciwzmarszczkowy krem na dzień Olejek arganowy
Krem o lekkiej konsystencji, dobrze się wchłania. Przyjemnie, tak luksusowo pachnie. Sprawia, że skóra jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku. Bardziej nawilżona, jędrna i promienna. Na bazie organicznego oleju arganowego oraz naturalnego kwasu hialuronowego.

- Przeciwzmarszczkowa woda micelarna olejek arganowy
Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia, skóra nie jest wysuszona, a miękka i gładka oraz wzmocniona. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez płynów micelarnych. Ważne jest ich stosowanie. Skóra bardziej przygotowana na następne kroki w pielęgnacji skóry.

Więcej informacji o marce i pozostałych produktach możecie poznać w linku matique.pl/pl/-sobio-etic
Produkty można nabyć w sklepie internetowym matique.pl oraz w wybranych Drogeriach Natura. Akurat szykuje się świetna promocja od 6-20 listopada w @drogerienatura wszystkie produkty marki So'Bio można kupić 20% taniej.

#sobiopolska

Komentarze

  1. Fajnie że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy mam krem BB i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie klimatyczne zdjęcia :)
    Tej marki kompletnie nie znam, z chęcią poczytam o niej więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O super, że tak się sprawdzają. Chętnie w przyszlosci je poznam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie prezentują się te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaję się na ten cc ma świetne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają ciekawie. Nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej marce, ale nie używałam kosmetyków z niej. Może zerknę na nie na tej promocji o której wspominasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O to jakaś nowa marka, pianka do mycia mnie bardzo zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalna nowosc, ale bardzo mi sie podobaja te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio poznaję u Ciebie same nowe, nieznane mi marki :) Prezentują się zacnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę tą markę, ale z przyjemnością sprawdziłabym jak działa pianka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki..ale produkty ciekawie wyglądają 🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie pianki oczyszczające i jestem ciekawa, jaka ta jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kosmetyki, dla mnie totalna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej firmy. Bardzo jestem ciekawa tej pianki oczyszczającej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kompletnie nie znam tej marki, nawet jej chyba nie widziałam wcześniej. Muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie ciekawią te nowości, chętnie ich spróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam zupełnie tej marki. Najbardziej mnie zainteresował krem CC :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty