Bandi, Pro Care, Złuszczanie i walka z przebarwieniami

Jesień to czas, aby po lecie zregenerować skórę, rozjaśnić ją, pozbyć się przebarwień i na nowo przywrócić jej blask. A w tym pomogą Wam kosmetyki Bandi z linii PRO CARE.
Pielęgnacja następuje w trzech prostych krokach:
- aktywny peeling enzymatyczny z keratoliną
Opakowanie z pompką typu air less, konsystencja biała, kremowa, wiadomo bez drobinek. Delikatny, subtelny i przyjemny zapach.
Aktywny peeling enzymatyczny to idealny produkt dla osób, które nie mogą lub nie chcą pocierać skóry, a chcą pozbyć się naskórka. Następuje delikatne złuszczanie, koloryt skóry się wyrównuje, rozjaśnia. Zauważyłam także redukcję zaskórników i zmniejszenie porów, skóra mniej się poci, nie błyszczy tak mocno.
- mikrodermabrazja z korundem
Opakowanie z pompką typu air less, konsystencja biała, kremowa, a w niej zatopione małe drobinki, w tym przypadku korund. Średnio ostry, ale w sam raz, aby delikatnie wygładzić skórę. Delikatnie i przyjemnie pachnie.
Mikrodermabrazja dobrze ściera martwy naskórek, nie podrażnia skóry swoją ostrością. Jego siła jest wystarczająca. Skóra cudownie miękka, gładka, przyjemna w dotyku. 
Lekko rozjaśnia moją skórę, jest to efekt widoczny dopiero po miesiącu stosowania i mam nadzieję, że ten efekt się wzmocni i przebarwienia skóry znikną.Tego typu kosmetyk to dobry krok, aby następne kosmetyki lepiej się wchłaniały i działały. 


- krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami
Kremowa konsystencja, krem szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy, ma subtelny zapach.
Krem nawilża skórę, lekko ją rozjaśnia, przywraca skórze ładny wygląd. Skóra ogólnie jest miękka, gładka, przyjemna w dotyku. Radzi sobie z drobnymi niedoskonałościami skóry, nie przetłuszcza skóry, nie powoduje błyszczenia.
Kremz kwasem migdałowym tutaj poznacie cenę 
Linia Pro Care zrobiła na mnie ogromne wrażenie, przede wszystkim pomaga w regeneracji. Na regeneracje potrzebujemy, aż miesiąca czasu, aby w pełni uzyskać oczekiwany rezultat. Bardzo lubię tego typu kosmetyki, ponieważ zmagam się na policzkach z przebarwieniami, a te produkty w ciągu miesiąca poprawiły wygląd mojej skóry, przede wszystkim lekko rozjaśniły skórę w miejscach najbardziej problematycznych. Na zlikwidowanie tych plam po słonecznych liczę najbardziej i czekam z niecierpliwością.

Komentarze

  1. Bardzo ciekawe produkty! Pierwszy raz o nich słyszymy :) miło się czytało, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bandit zyskuje na popularności i nie dziwię się temu, mają dobre produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej serii jeszcze nie czytałam, choć firma jest mi znana z blogów i Ig :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu bardzo chętnie używałam kosmetyków tej marki, ale ostatnio testowałam tyle innych nowości że na śmierć o niej zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ciągle walczę z przebarwieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mikrodermabrazje chciałabym wypróbować. Ciekawa jestem efektów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle ze skusze sie na cos od Bandi, moja przyjaciolka miala robione zabiegi wlasnie tymi kosmetykami i bala bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna seria. U mnie się świetnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele dobrego o marce, ale jeszcze nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta seria. Szczególnie krem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz jest idealna pora na krem z kwasem :) Miałam chyba tylko jeden krem Bandi i milo wspominam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty