Lily Lolo, Naturalny Zestaw do brwi i podwójny pędzelek

Lubię naturalny wygląd w makijażu, i staram się nie przesadzać, aby pewnych kwestii nie przerysować. Odkąd modny stał się makijaż make up – no make up można więcej znaleźć kosmetyków na rynku w tym klimacie. Dla mnie najistotniejszy jest podkład i tusz do rzęs, ale nie zapominam także o podkreśleniu brwi i właśnie dziś o takim świetnym produkcie Wam piszę.



Zapewne znana jest Wam marka Lily Lolo, która zachwyca swoimi kosmetykami. Ale oprócz kosmetyków w ofercie można również znaleźć akcesoria typu pędzle do makijażu.
Do tej pory nic nie pobiło z tej firmy różu, jednak teraz na równi staje również naturalny zestaw do brwi, Eyebrown Duo.
Do wyboru mamy trzy odcienie, posiadam Dark. Przy moich ciemnych włosach jest to odpowiedni odcień. Zresztą daje tak naturalny, nie przerysowany wygląd.
Zestaw składa się z prasowanego cienia i naturalnego wosku. Najpierw warto rozczesać brwi, jednak nie zawsze to robię, a później nałożony wosk i tak je unormuje i ujarzmi je.
Prasowany cień dobrze się utrzymuje na brwiach, nie obsypuje się, bo prawda jest taka, że nie ma jak. Trwałość jest znakomita, utrzymuje się cały dzień. Zmywać warto płynem dwufazowym, bo nie wszystkie micele potrafią go zmyć.
Efekt jak najbardziej naturalny, bez przerysowań. Brwi dobrze wymodelowane, pod kontrolą, bez niesfornych koleżków. Lubię jak brwi są wyraziste i bez przesady, cały makijaż nabiera takiego stylu.

Produkt zawiera 2g i lusterko, jego koszt to ok.49zł. Jak dla mnie to inwestycja na długo, gdyż kosmetyk jest mega wydajny.

Aplikacja produktów z zestawu Eyebrow Duo najlepiej sprawdza się z podwójnego pędzelka Angled Brow-Spoolie Brush. 
Podwójna końcówka najpierw rozczesuje, a później skośna gruba i twarda końcówka ułatwia nałożenie cienia i wosku. Końcówka do rozczesywania ułatwia także rozdzielanie rzęs. Produkt ułatwia modelowanie. Zdecydowanie dobrze się nim pracuje.Taka precyzja sprzyja dobremu nałożeniu produktu.

Jetem ogromnie zadowolona z zestawu do brwi, to kolejny produkt marki Lily Lolo, który nie zawodzi i warto je mieć w swojej kosmetyczce. Naturalność jest w cenie, a dodatkowo kosmetyki tak wysokiej jakości zachwycają. 

Komentarze

  1. Bardzo spodobał mi się pędzelek :) kosmetyki tej firmy są mi znane, ale obecnie maluje się okazyjnie i nie sprawdzam asortymentu sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pędzelek do brwi. Lily lolo było mi wcześniej bardziej znane z podkładów mineralnych i bardzo dużo osób je chwaliło.
    WakeUpNoMakeUp

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sporo kosmetyków Lily Lolo i wszystkie są naprawdę dobre :D Ale produktów do brwi tej marki jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie zestawy do brwi, dobrze się u mnie spisują, dlatego i na ten bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie takie rozwiazanie i kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie wolę kredki do brwi, ale nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu, a brwi robię u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten zestaw i kolorystyka jest dla mnie w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię stosować cienie do brwi. Cały zestaw bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny zestaw! naturalne kolory - jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten zestaw w jaśniejszej kolorystyce i lubię go używac w swoim makijażu

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię tę markę i stosowałam chyba już wszystkie możliwe ich produkty. Najchętniej sięgam po nie latem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty