Ava Laboratorium, Cleansing Line Żel pod prysznic+peeling 2w1 oraz balsam 2w1


Po ciężkim dniu każdy marzy o odświeżającym wytchnieniu podczas kąpieli. Żyjąc w szybkich czasach, gdzie ludzie nie mają na nic czasu coraz częściej kupujemy produkty 2w1. Jest to zdecydowanie ułatwienie i wygoda, ale całe szczęście idzie również za tym skuteczność.
 Ava Laboratorium skusiła mnie kolejnymi nowościami jakimi są właśnie takie produkty 2w1 jak żel pod prysznic+balsam oraz żel pod prysznic+peeling. Przekonajcie się czy słusznie!

Ava laboratorium zachęca nas do poznania nowej linii Cleansing Line kusząc cytrusowymi zapachami. I robi to skutecznie, bo sama przepadłam.

Cleansing Line, Żel pod prysznic+peeling 2w1 z naturalnym olejkiem grejpfrutowym.
Wąska buteleczka zawiera żelową zieloną konsystencję, w której zatopione są małe, białe kuleczki o działaniu złuszczająco-wygładzającym. Konsystencja nie jest tłusta, ale też nie wysusza skóry.
Żel bosko pachnie, jest to jadalny zapach cytrusów tj. grejpfrutów. Słodki i owocowy, aż ślinka leci. Idealny na letni, wakacyjny czas. Przynosi odświeżenie i lekkość.
Żel fantastycznie oczyszcza skórę, wygładza ją. Ściera martwy naskórek. Skóra jest zmiękczona, aksamitnie gładka, elastyczna i przyjemnie miękka w dotyku.


Cleansing Line, Żel pod prysznic+balsam 2w1 z naturalnym olejkiem pomarańczowym.
Również wąska buteleczka, jednak konsystencja troszkę inna mniej się pieni . Żel zostawia delikatna powłokę na skórze, która lekko nawilża. W dodatku skóra jest przyjemnie miękka i gładka. Żel przyjemnie się stosuje i dla leniuchów, którzy nie lubią stosować balsamów to dobry wybór za niewielkie pieniądze.
Zapach żelu jest cytrusowy. Tutaj mamy nuty pomarańczowe. Jednak wersja wyżej jest bardziej soczysta i rześka. I jakoś bardziej mi pasuje pod względem zapachu.

W takie letnie upalne dni cytrusowe kosmetyki do kąpieli to czysta przyjemność przynosząca wspaniałe odświeżenie. Uwielbiam!
Aktualnie żele na atrakcyjnej promocji w ava-kosmetyki.pl

Komentarze

  1. Tej marki nie miałam okazji jeszcze wypróbować osobiście, ale od pewnego czasu zastanawiam się na zakup kilku produktów. Żele po prysznic to super pomysł na rozpoczęcie przygody z ich kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki, szczególnie ten żel z balsamem mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, chętnie poznałabym oba te kosmetyki, połączenie żelu pod prysznic i balsamu bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. MAm piankę do mycia twarzy tej marki i świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię cytrusowe zapachy, więc bardzo chetnie wyprobowalabym oba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To marka którą mam zamiar poznać już od dawna. Aromaty jeszcze bardziej mnie skłaniają do szybszego poznania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam inny żel do mycia twarzy tej marki, z cytrusami, ale niezbyt lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapachy do mnie przemawiają chociaż nie wąchałam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty