New Dress z Femmeluxefinery


W ofercie  femmeluxefinery.co.uk pojawiło się pełno nowych sukienek, więc w ostatnim moim zamówieniu w koszyku także znalazły się same sukienki. Cztery piękne, nowe okolicznościowe sukienki, na wiele okazjonalnych wyjść.
 Ta, która zrobiła na mnie największe wrażenie to czerwona z diamencikami. Wystarczy delikatny ruch, a te frędzle jakby tańczyły. Kto widział na Igstories ten doskonale widział jak wyglądają, jak się cudownie prezentują. Tylko jest to sukienka to figury idealnej. Pełny biust i brak brzucha, bo podkreśla.
Druga sukienką, a raczej sukienkami, bo wybrałam obie wersje kolorystyczne, czyli czarna i różową. Na ramiączkach odpinanych przezroczystych + jeden rękaw z organzy w groszki . Chyba wypruje ten rękaw. Bo sukienki są mega.
I jest jeszcze czerwona gorsetowa z opadającymi ramiączkami. Też mega, taka weselowa. Piękna. Tutaj wybrałam tradycyjnie rozmiar 36, a mogłam 38. Nie rozciąga się, jest mega krótka, więc trzeba brać to pod uwagę.
Jak widzicie zamówienie całkiem ok. Jak zawsze szybko, bo w przeciągu tygodnia do mnie dotarło.  Sukienki bardzo dobre jakościowo. 

Jak się Wam podoba moje zamówienie? Która sukienka zrobiła na Was wrażenie?

Inne rzeczy znajdziecie :

Komentarze

  1. Śliczne są te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i ostatnia wyglądają jak szyte na wymiar dla Ciebie - wyglądają na Tobie fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą pierwszą, piękna jest na żywo, ale nie mogę w niej zrobić kroku - za ciasna trochę w udach u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te sukienki. Skuszę się na ostatnią ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. W każdej z sukienek wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z tego sklepu jeszcze nigdy nic nie miałam. Bardzo fajne zamówienie. We wszystkich sukienkach wyglądasz świetnie ale dwie ostatnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty