Tiffany&Co Sheer, Woda toaletowa dla kobiet


Subtelność zapachu o tej porze roku jest mile widziana. Po co jeszcze przytłaczać się mocną wonią jak można korzystać z lekkości i świeżości perfum. Taki jest właśnie zapach Tiffany%Co Sheer. 
Delikatny, pudrowo-kwiatowy zapach. Bardzo lekka i świeża kompozycja idealna na gorące dni. Ponadczasowy zapach luksusu, ekstrawagancji.

Oczarowuje, okręca wokół palca. Sama słodycz liści mandarynki i soczystość czarnej porzeczki. Otulający zapach olejku różanego z czarującą nutą ylang-ylang.
Wszystko zamknięte w przepięknym flakonie, który przypomina krystaliczny diament.
Srebrny pierścień też nie jest przypadkowy, bo ma kojarzyć się z legendarnymi pierścionkami zaręczynowymi tej marki. Całość zapakowana w uroczy turkusowy kartonik.
Kategoria: kwiatowa
Głowa: liść mandarynki, czarna porzeczka
Serce: ylang-ylang, róża
Podstawa: piżmo, irys
Tak wyrafinowana elegancja, a zarazem klasa jest ponadczasowa.

Zapach idealny na co dzień jak i na wieczór, na wyjątkowe okazje typowe na ślub.

Myślę, że tak delikatny, a zarazem charakterny zapach spodoba się wielu kobietom. Poczucie świeżości i zniewalającej lekkości zachwyci każdą osobę. Nie męczy, nie dusi, a trwale w sobie rozkochuje. Zauroczą Was zwiewnością i zaintrygują.

Flakon 75ml

Komentarze

  1. Nie są to moje nuty zapachowe - tak przynamniej mi się wydaje - ale powącham z ciekawości jak będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tego zapachu :) ładnie go zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zapach musi być fantastyczny, jest na mojej liście i kiedyś będzie mój

    OdpowiedzUsuń
  4. Flakonik wygląda szykownie :) Jestem ciekawa zapachu tak w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ jestem ciekawa tego zapachu, koniecznie muszę zobaczyć jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten zapach to klasa i styl sam w sobie. Podoba mi się i chętnie po niego siegam

    OdpowiedzUsuń
  7. jak będę miała okazję, to chętnie sprawdzę zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten zapach i jest on bardzo charakterystyczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo Tiffany i ten ich cudowny kolorek opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam, używałam - są po prostu boskie. Piękny zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak o tej porze roku subtelne zapachy są mile widziane zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie nimi, choć nie przepadam za lekkimi zapachami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty