Ava Laboratorium, Sugar Body Scrub, Kawa i Guarana


Odkąd pamiętam pielęgnacja skóry ciała poprzez stosowanie peelingów jest dla mnie bardzo istotna. Stosowanie ich pozwala na usunięcie martwego naskórka, a co za tym idzie? Zdecydowanie poprawa wyglądu skóry, lepsza wchłanialność kosmetyków w dalszych krokach pielęgnacji, a także lepsze samopoczucie.
Cukrowe peelingi to must have w mojej kosmetyczce. Zawsze mam ich pod dostatkiem i sumiennie stosuję. Dzięki systematycznemu stosowaniu peelingów skóra lepiej i równomiernie się opala, ale także zyskuje na cudownym oczyszczeniu i zbawiennym wygładzeniu.
Ava Laboratorium proponuje naturalnie wygładzające skórę peelingi cukrowe, które zapewniają szereg właściwości, jak: oczyszczenie, nawilżanie, wygładzanie, ujędrnianie, regenerację i poprawę wyglądu. I tak dokładnie jest.

Nowe peelingi cukrowe Ava Laboratorium posiadają potrójne działanie. Do wyboru jest 4 zapachy. Posiadam dwa z nich.
Przy opcji z kawą zauważymy ujędrnienie, uelastycznienie i wygładzenie. Guarana zapewnia pobudzenie, ujędrnienie i wygładzenie.
Peelingi zawierają kryształki cukru trzcinowego, z dodatkiem olejów pochodzenia naturalnego. Przepięknie pachną kawą, a drugi guaraną.

Naturalne peelingi cukrowe wspaniale wygładzają skórę, poprawia krążenie i zapewniają lepszy wygląd skórze. Pozbycie się martwego naskórka to ważny element w pielęgnacji dlatego warto je stosować i korzystać z ich dobrodziejstw.
Skóra staje się napięta, ujędrniona, bardziej elastyczna i widocznie ładniejsza. A to odbija się na naszym samopoczuciu, naszej samoocenie. Dlatego warto je systematycznie stosować.
Oprócz oczyszczenia skóra jest dobrze nawilżona. Wszystko dzięki zawartości olejów. Dlatego nie musicie się obawiać wysuszenia. Peelingi też o to zadbają i nie trzeba dodatkowego stosowania balsamu/masła. 

Peeling można stosować do całego ciała, w tym także dłoni i stóp.
Peelingi zawierają ok. 94,5% pochodzenia naturalnego
Peelingi możecie dostać w sklepie ava-kosmetyki.pl  w cenie 34,90zł/250g

Komentarze

  1. Ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować ich produktów. Muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta marka mam masę ciekawych kosmetyków, które mnie kuszą, ale nie miałam jeszcze okazji ich poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie sie prezentują, muszą naprawdę być fajne podczas kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam szczerze , że już całe wieki nie peelingowałam ciała. przydałby mi się jakiś kosmetyk do tego

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kawowy peeling, matuńciu jak on cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie peelingi, ich działanie pomaga mi pielęgnować skórę. Tych akurat nie miałam okazji używać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wyglądają te peelingu i jest w czym wybierać. Widać, że są super jakości o świetny składzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ich produkty i chętnie po nie sięgam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o, taki kawowy peeling to musi być fajna sprawa rano:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się zapowiadają. Uwielbiam peelingi, ale tych jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty