Kolejne zamówienie z FemmeLuxefinery


Jeśli czekaliście na kolejne zestawienie mojego zamówienia z femmeluxefinery.co.uk stylowych ciuszków wprost z Anglii to oto i ono. A w nim po raz kolejny zestawy dresowe i dwie sukienki.
Szary dress - Deanna - zamówiony z myślą o spodniach bo zdecydowanie są świetne. Wygodne, dobrze skrojone i stylowe. Góra jest krótka z długim rękawem. Nie zbyt bardzo lubię takie bluzy z odsłoniętym brzuchem, ale zdjęcie zrobiłam w całości, abyście zobaczyli jak się to prezentuje i wygląda.
Miętowy dress - Deanna - także jest na tej samej zasadzie z krótką górą do brzucha. Spodnie świetne.
Czarny dress – Jinell- . Tutaj całość jest ok, choć przy zamawianych rozmiarach wszystkich 36-38. Tutaj spodnie wypadają szersze. Nie wiem czy to taki zbieg okoliczności czy wszystkie te zestawy są takie.
Biała sukienka – Mariana- w górą przeźroczystą i motywem kropek. Mam już taką czarną wersję jest super. Ale jak dla mnie ten materiał to taki typowy na piżamę. Teraz na lato sprawdza się super. No i chodzę w niej bez stanika - to tak wiecie dla wglądu tylko męża:)
Czarna sukienka – Beth – z diamentowymi ramiączkami. Nie spodziewałam się, że jest taka fajna. Dopasowana, dobrze leży. Ładnie się prezentuje, przez swój gorsetowy krój.
Z całego zamówienia jestem bardzo zadowolona. I już planuję kolejne.
Jestem ciekawa co tym razem wpadło wam w oko? Co najbardziej się spodobało?

Inne rzeczy znajdziecie w zakładkach:

Komentarze

  1. Mnie zupełnie nie przekonuje ich oferta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piekne 💓 a spodnie od tych krótkich bluz są świetne. Uwielbiam je💓

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne, całe zamówienie super! :D We wszystkim pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Tobie wszystko pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten sklep, z każdym kolejnym zamówieniem jestem co raz bardziej zadowolona . fajne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, wyglądasz cudownie ! Bardzo ładnie Ci w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te komplety dresów mi się bardzo podobają i mam w domu trzy różne.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zamówienie tym razem! sporo masz tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ostatnie zamówienie z tego sklepu średnio wyszło, dostałam dziwny rozmiar bo w wiele za duży niż w tabelce był oznaczony

    OdpowiedzUsuń
  10. Dresy zawsze się przydają. Fajnie, że masz je w różnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych dresach są boskie.❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze że Ty jesteś zadowolona z zamówienia. Słyszałam że przesyłka szybko przychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarny dres wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty