Scrub do twarzy owoc granatu i mango Naturals

Witajcie
 Dziś oczekiwania opinia

 scrubu do twarzy owoc granatu i mango Naturals


Jak wiadomo owoc granatu nawilża, poprawia koloryt skóry, odświeża
 Ostatnio używałam z Lirene peelingu do twarzy,
wiec bardziej do niego porównam swoja opinie

Po pierwszym razie byłam mile zaskoczona bo:
- drobinki scrubu w środku sa małe
- dobrze się ścierają
- są twarde i ostre, pozwala to lepiej oczyścić twarz z starego- martwego naskórka
- moja twarz została dobrze oczyszczona
- twarz jest miękka i gładka bez zbędnych skórek
- o zapachu chyba nie musze wspominać, bo CUDNY!!!
sam owoc granatu i mango najlepsza seria Naturals
-
- cena 9,90
- skala10/10 bardzo dobry produkt!

Bez zastanowienia polecam! Najlepszy jaki miałam do tej pory:)


 

Komentarze

  1. Masz może porównanie tego pilingu do tego z serii clearskin? Z Clearskinu jestem bardzo zadowolona, ale po Twojej recenzji ten mnie kusi i nie wiem teraz na który się lepiej zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę najpierw mój peeling wykończyć.
    Potem się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  3. sama na niego czekam :) ten miodowy uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja :)

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no,aż ciężko uwierzyć że to taki dobry produkt,nie spodziewałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:) Zakładki dodajesz w menu Zamieszczanie postów --> Edytuj strony --> Nowa strona :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajj, składam dziś zamówienie i nie wiem czy przez Ciebie się nie skusze :P a zapach obłędny !

    OdpowiedzUsuń
  8. ten zapach to jeden z lepszych z Avon, no może jeszcze liczi :) i arbuz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam go, jest świetny i ma cudny zapach ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze go miec :D uwielbiam granat i wszyystko o jego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się dobry :)
    Dodaję do obserwatorów liczę na to samo :)
    u mnie nowy post zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię zapach granatu. może u mnie też by się sprawdził :)Musze dopaść gdzieś w końcu katalog avonu, bo mnie ciągle czymś kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  13. a nadaje się do codziennego stosowania czy raczej by podrażnił?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty