Shiny Box - We Love It - Luty 2016

Luty dobiega końca, a ja nareszcie mam zawartość Shiny Boxa z tego miesiąca. Tym razem powstało pudełko przy współpracy z answear.com
Zapewne każdemu luty kojarzy się z Walentynkami, stąd też i ja tak pomyślałam. Spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Ale jak to bywa oczekiwania i późniejsza zawartość to coś zupełnie innego.


Nie jest źle, bo mogłoby być gorzej. Na pewno jest to lepszy box niż w tamtym miesiącu. Myślałam sobie na początku lutego, że potrzebuję nowego kremu do rąk i pomadki. A tu proszę jak na zawołanie jest. Z tym, że ciągle mało mi tej ekskluzywności. Chciałabym, aby to były marki słabo dostępne, bardziej z wyższej półki jak przecież taką ideą Shiny Box się kierowało na początku.
Mocnym kosmetykiem tego pudełka jest chyba krem do rąk Dove. Nie wiem jak ten puder fiksujący się będzie miał i szampon. No zobaczymy.
Zaskoczyła mnie firma Perfect.Me jak się później dowiedziałam przeglądając gazetkę Biedronki, że te saszetki z maską są właśnie w ofercie. Nie wiedziałam, że Biedronki jest ekskluzywna. Ale na to wychodzi, że tak:P Choć czasem ma fajną ofertę nie powiem. Zobaczymy jaka będzie opinia po przetestowaniu tego.

1. Perfect.Me - Szampon, Frizz Stop&Keratin Repair 
- produkt pełnowymiarowy - cena:8,99/250ml
2.Perfect. Me, Zestaw maseczek do włosów - cena: 1,49zł/szt.
3. Affect, Puder fiksujący Fix&mat 
- produkt pełnowymiarowy - cena:  70zł!/10g
4. Dove, Dermaspa, Krem do rąk nawilżający,
 - produkt pełnowymiarowy - cena:13,99/75ml
5. Delia, Witaminowy Balsam do ust, Strawberry sorbet
 - produkt pełnowymiarowy - cena:5,10/4,9g  
 6. Prestige Solutions, Płatki pod oczy - produkt pełnowymiarowy - cena: 6,99/szt.
 Gratis
- Biały Jeleń, Zestaw szampon i odżywka do włosów
Są to produkty godne uwagi, choć pewnie większość osób nie tego się spodziewała. Ostatnio Shiny Box stał się boxem pełnym kosmetyków, po które sięgamy codziennie i dużej mierze jest taka liczba osób, których wymagania są spełnione. Ja też nie jestem zawiedziona szamponem, kremem, balsamem do ust, płatkami pod oczy ani pudrem, gdyż jest, aż 5 produktów pełnowymiarowych!
Które w każdej sytuacji się przydają i zazwyczaj takie kosmetyki kupujemy w drogerii, czyli podstawowy zestaw.

Aktualnie wersja lutowa została wyczerpana. Nowa kusząca szata graficzna na marzec kusi. Jak zwykle wspaniała zapowiedz. Oby równie dobra i zawartość.

Komentarze

  1. Sama nie wiem, mnie się podoba tylko pudełko:D Ale ja wybredna:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrezygnowałam z tych wszystkich pudełek i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla pudełeczko średnio wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie spotkałam się z tym kosmetykami nigdy ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. słabo, Delia, Dove, jakiś tani szampon...

    OdpowiedzUsuń
  6. płatki były super, już je zużyłam. wszystko co znalazło się w tym boxie na pewno wykorzystam więc jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa kremu Dove Dermaspa:)Bardzo lubię tę markę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie bardzo dobre pudełko. Płatki, puder i pomadkę miałam zamiar kupić i bardzo dobrze, że wstrzymałam się do czasu otrzymania pudełka :)
    Pozdrawiam, marciik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet fajne, kolorowe pudełko i nawet ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm , znów przeciętnie, ta delia w pudełkach mnie dobija ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. krem Dove i płatki pod oczy mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie te pudełka nigdy nie kusiły..raczej lubię wiedzieć co kupuję i jaki ma skład :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie przyjemna zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na niestety nie przepadam za takimi pudełkami. Ze wszystkich kosmetyków uzywałabym chyba tylko kremu Dove, chociaż muszę przyznać, że marcowe pudełeczko wygląda kusząco.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się, czy nie zamówić takiego pudełeczka :)

    https://passionismygreatlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty