Wellness&Beauty, Krem pod prysznic i do kąpieli z ekstraktem z wanilii i olejem sezamowym

Otulający zapach i kremowa konsystencja to wymogi idealnego żelu pod prysznic na zimę. Jest wiele produktów tego typu, ale Wellness&Beauty to świetna rodzima marka z Rossmanna która dobrze wie jak rozpieścić zmysły klienta, a szczególnie kobiet.

Nowe serie Wellness&Beauty nie raz mnie zachwyciły i pewnie nie raz zaskoczą i tutaj po raz kolejny nie zawiodłam się. A wręcz zakochałam.

Po pierwsze konsystencja. Jest wspaniale lekka jak piórko, choć gęsta i cudownie kremowa. Otacza mnie ciepłą pierzynką. Przyjemnie masuje się ciało. Skóra jest delikatnie miękka i przyjemnie miła w dotyku.
Zapach jest fenomenalny. Ciepły, otulający i słodki. Nuty z przewagą wanilii przeplatane olejem z sezamu. Zapach ciężki, ale nie tak mdły z długotrwałą nutą. Idealny na sezon jesienno-zimowy.

Co do działania nie mam zastrzeżeń, gdyż kremowa konsystencja dba przyjemnie o skórę. Mojej nie wysusza, ani nie nawilża, choć doskonale się z nią obchodzi.

Żel dobrze oczyszcza i zaspokaja moje potrzeby względem zapachu.
Jestem zaskoczona z takiej rozkoszy pod prysznicem. Lubię otaczać się pięknymi zapachami, które rozpieszczają swoimi nutami doprowadzając do „ochów” i „achów”.
Po raz kolejny marka nie zawiodła mnie.

Uwielbiam i polecam zapoznać się z ofertą, gdyż jest bardzo bogata, nie tyko w żele, ale także i olejki, balsamy itp. Nie zapominając o wspaniałych zapachach, bo w tym przypadku wybór również jest ogromny.

Po jakimkolwiek produkcie Wellness&Beauty pragnę poznać kolejny i kolejny:)

Żel kosztuje 6,99zł/ 250ml  (aktualnie w sklepie internetowym Rossmann od dziś do 29.02 jest na promocji za 4,99zł). Jest średnio wydajny, ale rozkosz jaką Wam przyniesie zaspokoi wszelkie potrzeby pod prysznicem:)

Lubicie zapach wanilii? 

Komentarze

  1. Uwielbiam zapach wanilli <3
    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale zapach mi nie przypasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo moje zapaszki zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi sie podoba ! za sama buteleczke jestem skłonna kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy żel :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale wąchałam w sklepie i zapach mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolałabym balsam o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach wanilii i uwielbiam te kosmetyki od Wellness :) Koniecznie muszę je nabyć jak będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie z zapachami żeli to ciężko, szczególnie kiedy są kremowe, bo większość jest dla mnie dusząca. U mnie w domu przewija się sól do stóp tej marki i sobie chwalą. Markę i produkty średnio znam, ale za pojemność duzy plus, w podróż, czy jakikolwiek inny wyjazd :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. z zapachu byłabym bardzo zadowolona, kocham słodką wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze jakoś omijam ich kosmetyki, bo są takie niepozorne, a tu proszę :) uwielbiam takie "smaczne" kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię zapach wanilii i na pewno go powącham :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znoszę zapachu wanilii, więc tego kosmetyku akurat nie poznam- może inny wariant :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam zapach wanilii ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ich zapachy, większość ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam olejek z tej serii i masło niestety ten zapach mi nie pasował, bardzo mnie mdlił, a bardzo lubię słodkie zapachy. :( Ale ponoć każdy z produktów tej linii pachnie nieco inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wąchałam ten zapach, dla mnie odrobinę za mdlący, wolę różę i wiśnię:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty