Duńskie eko kosmetyki Mirins Copenhagen

A dzisiaj zapraszam Was na prezentację i kilka słów na temat duńskich naturalnych eko kosmetyków Mirins Copenhagen. Miałam okazje poznać choć ich namiastkę, bo 3 produkty:
Maska do twarzy skóry suchej i wrażliwej. Facial Clay Mask. Dry/ Sensitive Skin
Mały słoiczek szklany, który zawiera 60ml sypkiej w proszku maski wystarczy wymieszać z wodą, aby uzyskać papkę i dzięki temu możemy dłużej cieszyć się świeżością kosmetyku. Papka robi się szarawa, a w środku pojawiają się niespodzianki duże kawałki składników. Na twarzy nie zostaje żaden film, ani warstwa. 
 
Pachnie bardzo naturalnie, eko. Gdzieś tam można wyczuć delikatnie lawendę wymieszaną z innymi składnikami. Neutralny zapach, jednak z silną mocą.

Maska do twarzy fajnie oczyszcza skórę. Dzięki zawartości białej glinki to oczyszczenie lepiej działa. Uwielbiam glinkę w tego typu maskach, więc z chęcią stosuję. Oprócz białej glinki znajdziemy w niej marokańską glinkę Rhassoul, błoto z morza martwego, lawendę i płatki róży.
Po aplikacji czuć przyjemny komfort oczyszczenia, odświeżenia. Maska zostawia skórę miękką, gładką, nie występuje wysuszenie. 
 
Koszt maski to 60zł/100ml
Olejek do kąpieli. Aromatheraphy Body Oil.
Tutaj bardzo mała ilość, to bodajże próbka. Wystarczyła na 2-3 razy.
Fajna konsystencja gęsta, żelowa. 
 
Bardzo mocny, charakterystyczny zapach, gdzie w oddali czuć lawendowe nuty. Zresztą wszystkie trzy kosmetyki mają mocne zapachy, perfumowane.

Olejek wlewałam do wody i cieszyłam się aromatycznym zapachem oraz przyjemnością kąpieli. Bo nie wysuszało mocno skóry. Kąpiel pozwoliła na chwilę zapomnieć o stresie, złym dniu i odprężyła. 

Mydło z masłem shea. Shea Butter Soap
Piękna kostka mydła o mocnym aromatycznym zapachu grejpfruta, drzewa herbacianego i rozmarynu. Jednak i tutaj da się wyczuć specyficzną nutę lawendy.
Mydło doskonale oczyszcza skórę. Jest bardzo odświeżona, dłonie oczyszczone nie tylko z brudu i zanieczyszczeń, ale także i brzydkiego zapachu. Produkt dzięki zawartości drzewa herbacianego działa antybakteryjnie i przeciw wirusowo. Lubię czuć tak doskonale oczyszczoną skórę bez efektu wysuszenia.

Mydło to koszt 27zł 

Pierwsze spotkanie z ta marką wypadło bardzo dobrze.Cieszę się, że miałam okazje je poznać.
Kosmetyki naturalne Mirins Copenhagen można dostać w ibebyelka.com

Komentarze

  1. Mam ich masło, hydrolat i peeling.. świetne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie się prezentują nie miałam okazji jeszcze ich poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. sama chciałabym poznać tą maseczkę, tym bardziej , że mam skórę suchą i wrażliwą. wcześniej nie spotkałam się z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widze te produkty ale bardzo mnie urzekly ich opakowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka jest mi nieznana, ale produkty wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marka. Mydełko chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam wcześniej tych duńskich kosmetyków, ale mydełko i maska mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wizualnie marka bardzo do siebie zachęca :) Chętnie poznałabym ją bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale one super wygladają, coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam eko kosmetyki, ale o tych jeszcze nie słyszałam ;)

    Zapraszam na mój blog o gotowaniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej marce, ale produkty prezentują się świetnie! Mam ochotę na olejek i mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze ich nie poznalam, ale maska bardzo mnie zachecila, poszukam czy maja wysylke do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Maska i mydełko szczególnie mnie zainteresowały <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Ale wygląda na ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladaja super ;) chetnie sama bym przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa produktów tej marki. Chętnie wypróbowałabym te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych kosmetyków i chętnie poznałabym całą tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemnie sie one prezentują :) musze sie z nimi bliżej zapoznac.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tę maskę do skóry suchej polecę koleżance, bo ma akurat taki typ cery :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty