Missha, Super Aqua Refreshing Cleasing Foam, Orzeżwiająca pianka oczyszczająca do twarzy

Pianki to moja ulubiona forma konsystencji w oczyszczaniu zarówno twarzy jak i ciała. Dlatego z ochotą przystąpiłam do testów ciekawej kremowej pianki, która po zetknięciu się z wodą tworzy delikatną aksamitną i gęstą pianę. 


Po wykonaniu demakijażu kolejnym krokiem jest właśnie umycie twarzy jak dla mnie i pianki lub żel muszą być. Tutaj ten masaż jest sama przyjemnością. Nie zostawia na skórze żadnej warstwy, idealnie oczyszcza.
Zapach jest przepiękny. Pachnie bardzo świeżo, orzeźwiająco, wręcz pobudzająco. Jest lekki, kojarzy się ze spokojem, takim pobytem nad wodą. Dla mnie pachnie super i z przyjemnością używam.
Pianka oczyszczająca do twarzy to obowiązkowy element w pielęgnacji skóry twarzy. To pewien krok, który dopieszcza skórę, dopełnia oczyszczenie. Pianka świetnie oczyszcza, co było dla mnie zaskoczeniem. Bo nie zawsze kremowe pianki dają radę. Jednak jej forma pieni się i cudownie wszystko oczyszcza, nie tylko zanieczyszczenia, toksyny, ale i resztki makijażu. Jestem mile zaskoczona i zadowolona, że się sprawdza.

Nie wysusza skóry, ale nie jest stosowana codziennie. I może dlatego nie odczuwam, że jest coś nie tak. Kilka osób skarżyło się na wysuszenia.

Skóra po umyciu jest mięciutka, gładka i przede wszystkim oczyszczona i odświeżona. A oto w tym wszystkim przecież chodzi.

Jej cena to ok. 45-50zł/200ml, ale pianka jest mega wydajna. Wystarczy nie wiele, aby umyć twarz. A starczy mi chyba na pół roku. Dawno nie spotkałam się z taką wysoką wydajnością.
 
Dostępna w missha.pl  lub  skingarden.pl

Komentarze

  1. na pewno pokochałabym tą delikatną piankę, lubię azjatyckie kosmetyki, zarówno te do pielęgnacji i oczyszczania jak i makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie taka forme kosmetykow do mycia twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest z niej naprawdę sporo fajnej i delikatnej pianki :D Chętnie bym wpróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam jej, ale już po samym opisie bym bardzo polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z nią jeszcze, ale już widzę, że byłabym z niej zadowolona. Uwielbiam takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, chciałabym ją :) Muszę sobie sprawdzić tą piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pianki azjatyckie, tej jeszcze nie znam, ale markę bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pianki do mycia twarzy, także bardzo chętnie poznam się bliżej z kosmetykiem, który prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ona sie fajnie pieni. musi być rzeczywiście bardzo fajna i skuteczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ten produkt chetnie bym przetestowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uu super się pieni, polubiłabym się na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie ten efekt delikatnej pianki jaki uzyskalas

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię stosować takie pianki, to fajny sposób na pielęgnację

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj taki produkt przydałby mi się w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie azjatyckie pianki do twarzy. Muszę spróbowac i tej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie oczyszczające pianki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena nie jest mała, ale uważam że oczyszczanie twarzy jest bardzo ważne. Jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego żelu oczyszczającegooczyszczającego, ale wydaje się być całkiem ciekawy i wart uwagi. Koniecznie muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda ciekawie. Może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty