Kosmetyki Ados

Kilka kosmetycznych nowości marki Ados i Art de Laurtec. Kosmetyki dla osób nie wymagających, lubiących naturalny efekt, w niskich cenach. W krótkich zdaniach możecie poznać moje.
Eyebrown pencil.
Grafitowa konturówka. Delikatna. Całkiem dobrze sobie radzi na oku. Podkreśla i wydobywa kolor. Ot kredka na co dzień.

Mascara i odżywka, 3w1,
Uwielbiam silikonowe szczoteczki. Ta dodatkowo posiada krótkie włosie. Jest precyzyjna, dobrze rozkłada tusz na rzęsach. Nie powoduje mocnego sklejania, fajnie również zdaje egzamin rozdzielenie rzęs po innych tuszach, gdy sklejają. Efekt również naturalny. Dobrze się zmywa, nie kruszy. Dodatkowo mascara zawiera odżywkę, która dba o rzęsy nawilża je, lekko odżywia.
Serum do rzęs
Zawiera olejek rycynowy i arganowy, witaminę E i olej z nasion słonecznika.
Serum jest płynne, łatwo się nakłada bardzo małą ilość.
Rzęsy były jakie są. Delikatnie nawilżone, może wzmocnione, bo tak nie wypadają. Jednak nie są dłuższe.

Pomadka z olejkiem arganowym
Z ładnym odcieniem, kremowa. Odcień 113 - perłowy kolor różu.
Delikatnie nawilża usta. Nawet, gdy nałożymy na suche usta doprowadzi je do porządku. Intensywny kolor po pierwszej warstwie i połysk na ustach. Trwała 1-2 godzin lub do pierwszego jedzenia.
Do wyboru jest 15 matowych lub perłowych kolorów.

Lip Balm, Balsam do ust.
To moja druga pomadka, tym razem w wersji wanilia. Super jest. O innym zapachu pisałam tutaj.Taki tam pewniak marki.
Najbardziej polubiłam się z mascarą i balsamem do ust.

Komentarze

  1. też jestem fanką silikonowych szczoteczek, według mnie najlepiej rozdzielają rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna szczotka, lubię takie silikonowe, całą ta seria jest interesująca

    OdpowiedzUsuń
  3. To serum wyglada fajnie, ja akurat jakiegos dobrego poszukuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta maskara bardzo mnie zainteresowała, ma świetną szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Maskarę chętnie bym użyła u siebie. Szkoda natomiast, że to serum nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Ados znam pomadkę ochronną i bardzo ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam identyczny zestaw :) u mnie całkiem dobrze się spisał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pomadki jest przepiękny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam eyeliner tej marki i lubię go. Ciekawi mnie serum .

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka ma prześliczny kolor. Idealny odcień na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zainteresowała mnie maskara.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyków tej marki to już wieki nie mialam ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pomadka mnie kusi <3 Maskara też jest niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny odcień ma ta pomadka widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mascare i serum polubilam :) ostatnio tez o nich pisalam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Same ciekawe kosmetyki widzę. Nie znam marki, ale chętnie przetestowałabym wszystko co tutaj pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. pomadka z olejem arganowym jest swietna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta pomadka ma przepiękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor szminki bardzo mi sie podoba :) Nie znam marki niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te kosmetyki, tusz ma super szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie zainteresowało serum do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam zupełnie tych kosmetyków, ale każdy z prezentowanych przez ciebie przypadł mi do gustu. Szczególnie ta pomadka o pięknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna szczoteczka w mascarze, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty