Naturalne kosmetyki Make Me Bio

Make me bio to marka naturalnych kosmetyków, które powstały z miłości do natury i pasji bycia zdrowym. Dodane tutaj naturalne składniki są bezpieczne dla skóry nawet tych małych dzieci. Są specjalne kosmetyki dedykowane dla maluszków.
W ostatnim czasie poznałam 3 kosmetyki tej marki i zdecydowanie jest tutaj pełne zadowolenie. I nie mam zamiaru poprzestawać tylko na tych trzech.
Jako fanka żeli pod prysznic nie mogło zabraknąć takiego produktu: Garden Roses, Delikatny żel pod prysznic z wodą różaną i olejkami. Tym bardziej, że otula swoim cudownym różanym zapachem.
Przeźroczysta, bardzo gęsta, żelowa konsystencja. Dobrze się pieni. Idealnie zmywa. Pachnie bajecznie – różanym zapachem. Delikatny i subtelny kwiatowy zapach, który otula swoją zmysłowością, otacza zmysłowością.

Żel bardzo dobrze, wręcz rewelacyjnie oczyszcza skórę. Przy tym nie wysusza jej, ani nie podrażnia. Pokochałam od razu ten żel. Za cudowny lekki zapach, ale i komfort po kąpieli, uczucie przyjemnego odświeżenia i czystości. A także braku wysuszenia. Jeden z lepszych naturalnych żeli pod prysznic.

Mydła w płynie może niczym szczególnym się nie wypróżniają, jednak, gdy nie wysuszają naszych dłoni przy codziennym wielokrotnym ich myciu i przyjemnie pachną to warto je mieć. A tym bardziej wersję trzeba spróbować wersję Orange Energy. Delikatne mydło w płynie z wodą pomarańczową i olejkami. 
W opakowaniu z pompką, które zawiera 250ml przeźroczystego żelowego mydła zamknięto także relaksujący i pobudzający zapach pomarańczy. Mydło również dobrze się pieni. Bajecznie pachnie i od razu zapach kojarzy się świętami Bożego Narodzenia. Ten szczególny czas, gdy pomarańcze i mandarynki goszczą w domu.
Mydło bardzo dobrze oczyszcza dłonie z zanieczyszczeń, brzydkiego zapachu. Zostawia skórę dobrze oczyszczoną, miękką i gładką. Nie wysusza dłoni. A jest to istotna sprawa przy ciągłym myciu dłoni. Dla nas bardzo ważna.Fajnie odświeża, dodaje energii. 

Na koniec jeszcze świetny delikatny peeling do twarzy. Almond scrub.
Jest to sypka i sucha wersja peelingu, w którym po dodaniu mleka lub wody wraz ze aktywnymi składnikami doskonale działa na skórę twarzy. W peelingu znajdziemy migdały, słonecznik, owies, kaolin, nutkę cynamonu. Po wymieszaniu z wodą otrzymujemy konsystencję pasty.
Pachnie delikatnie, słodko i migdałowo w neutralny taki naturalny zapach.
Peeling do twarzy działa bardzo delikatnie na wrażliwą skórę, jednak na tyle skutecznie, że można szybko odczuć przyjemne uczucie na twarzy. Gładkość i miękkość, a także nawilżenie i odżywienie.
Peeling fantastycznie oczyszcza skórę z martwego naskórka, wydobywa naturalne piękno, rozjaśnia ziemistą skórę, wyrównuje jej koloryt. Przywraca jej zdrowy wygląd.
Nadaje się do każdego rodzaju skóry, w tym suchej i wrażliwej.
Ceny kosmetyków Make me bio nie są wysokie i bardzo cieszą kieszeń. Mydła i żele (13-14zł), a peeling kapkę więcej 32zł. Ale jest mega wydajny. Warto je wypróbować i mieć w swoim domu. Naturalność ponad wszystko. Dobrze jest żyć w zgodzie z naturą.

makemebio.com

Komentarze

  1. Jak zawsze piękne i klimatyczne zdjęcia.
    Co do samych kosmetyków nie znam marki, ale same opakowania wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu przymierzam się do wypróbowania kosmetyków Make Me Bio. Kusi mnie szczególnie peeling migdałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi ochotę narobiłaś na te kosmetyki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten peeling do twarz od dawna mnie interesuje , miałam już genialny krem make me bio i wiem, że warto jeszcze lepiej poznać tą markę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty, szczególnie na mydło i peeling miałabym ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tą marką ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ich kosmetyki to takie małe cudeńka dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta marka ma świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do tej pory z Make Me Bio miałam wodę różaną i z czystka. Tę pierwszą polubiłam, ta druga nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają kusząco i na pewno warto im zaufać.

    OdpowiedzUsuń
  12. W moim przypadku naturalne produkty średnio się sprawdzają. Peeling jednak chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Make Me Bio miałam tylko krem różany i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty bardzo ładnie się prezentują, nie znam marki, ale muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam wiele dobrego o kosmetykach tej marki! Piękne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty