Elegancja według Avon. Woda perfumowana Eve < Elegance >

Elegancja według Avon to piękna delikatna biżuteria i boski słodki zapach perfum. Tak właśnie pachnie i wygląda kobieta z elegancją i klasą. To, że jestem wielką fanką wód perfumowanych Avon to wiecie, a to, że nie pałam tak wielką miłością do biżuterii to może mniej, jednak ta delikatna i subtelna przekonuje mnie. Jednakże w tym poście to nowy zapach Eve Elegnace przebija wszystko i warto o nim wspomnieć.
To już trzeci zapach z serii Eve. Dwa poprzednie pokazywałam Wam <<tutaj>> 
I jednak ten trzeci to najpiękniejszy, naj, naj zapach z całej trójki. Mimo to, tamte dwa poprzednie też są ładne.
Zapach posiada szeroki flakon, który zawiera 50ml wody perfumowanej. Klasyczny, ładny.
Kategoria to:kwiatowo-orientalna.
Nuta głowy: różowy grejpfrut, gruszka, płatki jaśminu
Nuty serca: gardenia, magnolia, lilia wodna.
Nuty bazy: drzewo bursztynowe, skórka brzoskwini, piżmo.
Eve Elegnace to połączenie gruszki, magnolii, drewna bursztynowego. Bardzo słodki, jednak nie, aż tak mdły. W tym wszystkim można odczuć świeżość. Zapach faktycznie utrzymuje się cały dzień od rana do wieczora. A im bardziej skóra się nagrzewa to zapach staje się wyrazisty. Ten zapach jest według Avon nową odsłoną Femme. Nie miałam okazji go nosić na sobie, więc nie porównam go do Elegance. Jednak Elegance tak mnie zachwyca, że używam je za każdym razem, gdy chcę zwrócić na siebie uwagę.
Uwielbiam to słodkie połączenie kwiatów i owoców z ciepłą nutą drewna, które nie dusi mnie, nie drażni. Nie wiem czego jest więcej magnolii czy gruszki, jednak ten słodko-kwiatowy zapach idzie razem w parze i pachnie bardzo kobieco, uwodzicielsko i elegancko. Co ciekawe na samym początku można odczuć delikatny akcent płatków jaśminu.

Avon Eve Elegnace to zapach dla kobiety, która szuka nut idealnych na specjalne okazje, niezapomniane momenty. Aby poczuć się wyjątkowo i elegancko.

Jestem zauroczona tym zapachem, idealnie wpasowuje się w mój ulubiony typ zapachów.
Kosztuje ok. 49,99zł/50ml

Komentarze

  1. te flakony sa takie piekne, że dla nich bym kupiła te zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wyprobowalabym je wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę je wszystkie powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już czuję, że będzie mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny zapach potrafi dodać kobiecie elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wisiorek, też kocham biżuterię a perfumy z avonu zawsze lubiłam, szczególnie te kwiatowe. jaśmin to mój ulubiony krzew :) świetna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie sprawdzić ten zapach skoro tak zachwalasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ogromnie ciekawa tych zapachów, nie mam nawet gdzie sprawdzić jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już długo nic z Avonu nie miałam. Muszę coś dla siebie wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te perfumy mają śliczne opakowania. Świetnie to wygląda. Idealne do kolekcji perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię perfumy i nawet kiedyś zamawiałam różne zapachy z AVON. Teraz mam ulubiony zapach, z którym się nie rozstaję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham perfumy! mam ich już chyba z 20 flakonów a i tak mi ciągle mało... ach, kobieca natura ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ten ZAPACH - jest przyjemny,choć nie podbił mojego serca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachęcona osobiście poznać ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojecia jak pachną. Dawno nie miałam nic z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nuty zapachowe bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety mnie Avon jakoś zupełnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie ich zapachy ;) wiekszosc z nich bardzo mi pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie zapachy Avon, ale tych nie znam :) Flakoniki mają piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś czuję, że spodobałby mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem tego zapachu. Już nie pamiętam kiedy zamawiałam coś z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas chyba powrócić do Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mnie on ciekawi, jednak jak na razie mam spory zapas perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm już czuje ten zapach na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze bardzo lubiłam zapachy od Avon, jestem od lat zakochana w incadesence

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ich perfumy, mam kilka w swojej kolekcji i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tych perfum, ale ciekawi mnie ich zapach. Bardzo spodobał mi się ten wisiorek, jest taki delikatny i śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już chyba z dwa lata nie zamawiałam nic z avonu, więc nie znam tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta woda to jest chyba nowa wersja jednego z kultowych zapachów marki - Femme, jak dobrze kojarzę. Miałam okazję poznać niedawno ten zapach i jest naprawdę przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam te perfumy i naprawdę podoba mi się ich delikatny kobiecy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno już nie kupowałam perfum z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty