Dove, Wielofunkcyjne musy i pianki do mycia ciała dla kobiet i męźczyzn

Wielofunkcyjne kosmetyki coraz częściej znikają z drogeryjnych półek. Robimy się coraz bardziej wygodni, mamy mniej czasu, ale też wolimy jedną rzecz mieć do wszystkiego. Z tą myślą i inspiracją coraz więcej firm decyduje się na stworzenie tego typu kosmetyków.  Sama lubię tego typu kosmetyki i najczęściej po nie sięgam. A tym bardziej jak dostaję formę musu lub pianki. Wtedy przepadam. Uwielbiam otulać się bogatą, gęstą pianką z kosmetyku i cieszyć się przyjemnością zapachu. To mnie rozluźnia i dodaje rozkoszy. Od lat tak robię, że wszelkie pianki czy musy wspomagają mnie na wiele sposobów.

Dove stworzyło kolejne fajne pianki, tuż po moich ulubionych musach te również wpisują się w moich ulubieńców. Co lepsze wzbogacono ofertę dostępności również dla mężczyzn.
Linia musów do mycia i golenia ciała dla kobiet:
- Mus do mycia ciała Shower Mousse z olejkiem kokosowym, z nuta wanilii
- Mus do mycia ciała Shower Mousse z olejkiem różanym
- Mus do mycia ciała Shower Mousse z olejkiem arganowym
Musy to idealny kompan do mycia jak i golenia ciała. Oczarowują gęstą, bogatą i kremową konsystencją, która jest bardzo puszysta i przyjemnie nakłada się je na ciało. Nie zostawiają na skórze żadnej tłustej warstwy, ale nie wysuszają skóry. Zniewalają boskim zapachem w zależności od wyboru tj. kokosa, różany i arganowy. Każdy na swój sposób piękny i przyjemny dla nosa. Totalnie przenosi, rozluźnia, wręcz rozpieszcza zmysły. Musy delikatnie oczyszczają skórę, dają lekkie nawilżenie i wspomagają depilację bez podrażnień i zacięć.
Musy to prawdziwa rozkosz, uwielbiam je stosować i pieścić nimi moją skórę, przecież jest tego warta. Zdecydowanie bardziej po nie sięgam niż po tradycyjne żele. Jednak obie formy bardzo lubię, to chwila radości, domowego spa i pełnego luzu z piankami to zawsze dobry wybór na udaną kąpiel.
Musy zostały wzbogacone o pielęgnacyjne składniki, stąd można odczuć po kąpieli miękkość i gładkość skóry. Nie odczujemy też efektu ściągnięcia skóry, ani szorstkości.

W rezultacie otrzymamy miękką i gładką skórę, lekko nawilżoną, pełną odświeżenia i komfortu oraz wydepilowaną.

Linia pianek pod prysznic dla mężczyzn:
- Pianka pod prysznic Men+ Care Extra Fresh
- Pianka pod prysznic Men+ Care Clean Comfort
Męskie pianki to również bogata i kremowa konsystencja pianki. Idealne do golenia jak i pod prysznic. Pianki mają piękne męskie zapachy i zdecydowanie przypadną większości mężczyzn do gustu, a nawet chłopakom. Bo mój 11-latek już podkrada tatusiowe kosmetyki.

Zapachy są bardzo energetyzujące, idealne na szybki poranek. Dodają energii, pobudzą do działania szczególnie wersja Extra Fresh. Kombinacja nut orzeźwiających i drzewnych to idealne rozwiązanie dla mężczyzn. Uwielbiam czuć ten zapach na skórze mojego męża.
Wersja Clean Comfort to aromaty bergamotki, mandarynki, cytryny brzoskwini, mięty, cynamonu otoczone nutą drzewną.

Lekkie pianki są bardziej wydajne niż tradycyjne żele, a również dobrze oczyszczają jak one. Ułatwiają golenie, ale także i nie podrażniają skóry. Zapewniają miłe uczucie na skórze.

Męską jak i damską linię można dostać w Rossmann w cenie ok.14,99zł/200ml

Czy Wy też tak lubicie formę musu/pianki?

Komentarze

  1. Mam te musy i bardzo podobają mi sie ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jest o nich dosc głosno na blogach. Ciekawi mi wersja dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję mocną inspirację musami od Nivea, ale i tak chętnie po nie sięgnę w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tych piankach, fajnie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie że kolejna marka robi pianko-musy pod prysznic, to zdecydowanie moja ulubiona forma tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie wiedziałam, że Dove ma takie musy. Te z Nivea lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny masz ten koszyczek, bardzo polubiłam te pianki, mój chłopak także, nie tylko myją ale super zmiękczają włoski i są pomocne przy depilacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Pianki i musy stały się bardzo popularne i jestem zadowolona z tego bo lubię taką formę kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach!

    Miłego dnia,
    zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię pianki, ale do tej pory miałam tylko nivea i balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ich antyperspiranty, więc i muszę pianki przetestować

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokosowy z nutką wanilii chętnie bym spróbowała :) Kocham kosmetyki Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo spodobały mi się te pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie kosmetyki w formie musu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam taką piankę z innej formy i była super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie pianki/musy :) Z tej firmy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty