Luksja Fragrance Infusions Calming Wanilia i jaśmin oraz Uplifting kwiat wiśni i piwonii.

Idealny zapach pod prysznicem latem? To oczywiście zapach kwiatowy lub owocowy. Dziś chcę Wam przedstawić dwa zapachy z nowej serii Luksja Fragrance Infusions! W skład której wchodzą 4 nowe zapachy. Jednak u mnie zobaczycie kremową wersję jaśminową i żelową o zapachu piwonii. Boskie nuty, które towarzyszą mi wiosną, jednak i latem znajdą swoje zastosowanie.

Kremowa wersja to niosąca ukojenie wanilia i jaśmin, a żelowa dodająca energii kwiat wiśni i piwonii. Do wyboru jeszcze odświeżająca limonka i kiwi oraz dająca relaks orchidea i olejek ylang-ylang. Wszystko zależy od waszych preferencji zapachowych. Jak dla mnie te dwa żele idealnie wpasowują się w mój gust.

Calming Wanilia i jaśmin. 
To kremowa wersja, która przyjemnie otula skórę, wręcz pieści ją podczas kąpieli, prysznica. Lubię w ten sposób otulać skórę. Dobrze się pieni, łatwo spłukuje. Zapach oczywiście jest tutaj sednem sprawy kosmetyku i śmiało można wybierać w ciemno. Nie zawiodłam się jeszcze na żelach Luksji.
Ciepły, słodki, kwiatowy zapach, który totalnie oczarowuje. Nie jest on długotrwały, jednak można odczuć lekko na skórze nuty jaśminu i wanilii. To sama przyjemność.

Uplifting kwiat wiśni i piwonii. 
Bardziej żelowa wersja, przeźroczysta o zabarwieniu różowym. Tak samo dobrze się pieni i spłukuje. 
Cudowny świeży, kwiatowy zapach kwiatu wiśni z przewagą piwonii. Uwielbiam ten zapach. Przenosi w świat wiejskich ogrodów, gdzie w maju trwa festiwal kwitnięcia tej byliny.
Żele oczywiście to sprawdzony sposób na oczyszczoną, odświeżoną, orzeżwioną skórę, którą otacza piękny zapach, przyjemność podczas stosowania. Brak podrażnień, brak wysuszenia i jak dla mnie brak nawilżenia. Ale nie to jest istotne, bardziej skupiam się podczas wyboru żelu w drogerii na zapachu i tutaj nie narzekam, bo jest w czym wybierać i rozczarowania nie ma. 
 
Na wielki plus trzeba zaznaczyć dużą pojemność i dobrą wydajność. A przede wszystkim świetną cenę, bo za 500ml zapłacimy w graniach 6-9zł!

Żele można dostać w Hebe, Selgros, Leclerc.

Komentarze

  1. Bardzo lubię mydła luksja! Tych akurat jednak jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam żeli z Luksji, ale miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luksja to chyba pierwsze kosmetyki które miałam … mam sentyment do tej marki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieki temu miałem cokolwiek z tej marki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. oo rzeczywiście tanie, mnie też na pewno by się te żele spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie cena jest bardzo zachęcająca ;)Dawno nie używałam żeli Luksja

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena bardzo zachęca do zakupów tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jakiś czas żel pod prysznic tej marki i był całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię , zwłaszcza te kremowe żele Luksji

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersję z piwonią muszę kupic! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie sądziłam, że są takie tanie :) Wersja żelowa na pewno by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałabym kwiat wiśni i piwonii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mowiac nie wiem na ktory bym sie skusila, bo obie wersje mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiat wiśni i piwonii musi pachnieć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten z wiśnią i piwonią z chęcią powącham jak będę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmę znam ale nie miałam od nich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się za nimi rozejrzeć przy kolejnych zakupach. Zapowiadają się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno nie miałam żeli Luksja, pora sobie o nich przypomnieć

    OdpowiedzUsuń
  19. O to jeszcze cenowo nie jest źle ;-)
    Blog ZOIOMODA

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż ciężko się przyznać ale nigdy nie miałam żadnego żelu pod prysznic tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marka jest mi zupełnie obca. Połączenie zapachowe bardzo mnie kusi. Jestem ciekawa tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wersję z piwonią i kwiatem wiśni zamierzam wypróbować. Pachnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kusisz mnie tymi żelami jak nie wiem! Poza mydełkami nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  24. oj dawno nie mialam nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Luksji miałam kilka razy żele :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam owocowe zapachy w żelach, ale ten Kwiat Wiśni i Piwonia brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow widzę że cena jest bardzo, bardzo przystępna. Muszę wybrać się do Hebe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty