Bielenda, Slim Cellu Corrector, Detox intensywne ujędrnianie i wyszczuplanie, modelowanie sylwetki Antycellulit

Modelowania twarzy to bardzo popularne zjawisko, ale możemy też modelować i korygować całe ciało. Od wczesnej wiosny stosuję rożnego rodzaju preparaty, które pomagają mi w tym celu. Jednak bez odpowiedniej diety jak i ćwiczeń, a chociażby aktywnego życia nie będzie niczego. Dlatego jeśli chcecie stosować tego typu kosmetyki slim warto włączyć dwa dodatkowe aspekty wyżej wymienione.
W bogatej ofercie kosmetyków Bielenda możemy znaleźć trzy nowe produkty z serii Slim Cellu Corrector, które modelują ciało, a także pomagają pozbyć się cellulitu:
- Skoncentrowane serum Booster, modelowanie sylwetki Węgiel + Matcha Tea Antycellulit
- Skoncentrowane serum Korektor, intensywne ujędrnianie Węgiel + Pieprz cayenne Antycellilit
- Termoaktywne serum, Intensywne wyszczuplanie Węgiel + chili Antycellulit
Ilość nałożonego preparatu nasila rozgrzanie. Jest ono lekkie, nie tak mocne i uciążliwe.

Te trzy kosmetyki pozwalają pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, zwalczają cellulit, rzeźbią sylwetkę, przyśpieszają odchudzanie. Ich skuteczne działanie to jędrna, gładka i miękka skóra, która nie wymaga dodatkowego nawilżenia.

Każdy na swój sposób pięknie świeżo i soczyście pachnie. Mają lekką konsystencję, która szybko się wchłania i nie zostawia na skórze żadnej tłustej, ani lepkiej warstwy. Uwielbiam moją skórę po tego typu kosmetykach. Tego ujędrnienia i mega gładkości nie daje żaden balsam czy masło do ciała. Dlatego tak chętnie po nie sięgam. A to, że wraz z aktywnym życiem, bo bądź co bądź dużo się u mnie dzieje tracę zbędne kg i tkankę tłuszczową to taki skutek uboczny haha:D jak w tej reklamie. Z czasem widać, że skóra bardziej się napręża, cellulit jest mniej widoczny (choć nadal jest to minimalnie gdzieś go tam jeszcze widzę).
Skóra jest dobrze nawilżona, elastyczna i sprężysta. I taki efekt bardzo cenię.
Wiele osób nie wierzy w ich działanie, ale samo stosowanie tych kosmetyków nie da nam widocznych efektów zmiany. Dopiero dołączenie dwóch ważnych czynników (dieta i aktywność fizyczna) sprawiają, że całość zmienia się w to co oczekujemy. Ale nawet samo stosowanie ich dla pielęgnacji ciała jest dobre, a chociażby szybko widoczne efekty zmiany na skórze. A tak piękną i zadbaną skórę lubimy. Nawet panowie podczas przytulania/dotyku odczują wyraźną poprawę.

Więcej info o nich można poczytać tutaj bielenda.pl/slim-cellu-corrector

Komentarze

  1. dieta i ruch to podstawa pięknego jędrnego ciała, mnie obecnie zabrakło jednego i drugiego więc moje efekty się cofają. interesujące kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. W efekty wyszczuplające nie wierzę w takich kosmetykach, ale tak jak piszesz, poprawiają wygląd skóry i sprawiają że jest miękka i gładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam ostatnio wypróbować te kosmetyki i chyba się skusiłam ostatecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że ja z dnia na dzień jestem coraz szczuplejsza, więc takie kosmetyki nie są mi potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie produkty tylko wspomagają, ale całego celulitu i tłuszczu za nas nie spalą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kosmetyki są dla mnie doskonałe. Od dawna szukam produktów, które ujędrnią moje ciało i poprawią jego wygląd. To idealne wsparcie diety i ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie takie kosmetyki nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja chcę wypróbowałać te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efektu wyszczuplającego na pewno nie będzie, ale poprawa wyglądu skóry jak najbardziej. Lubię tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosuję takich kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam podobny produkt z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie sięgam po takie produkty bo nie umiem regularnie po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja lubię sięgać po takie balsamy, wierzę, że w parze z dietą i ćwiczeniami mogą zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, stosowanie samych kosmetyków i wiara w to, że coś nam pomogą nic nie da ;) ale ogólnie fajne kosmetyki i chętnie bym je używała, nawet dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może takie kosmetyki same w sobie nie wyszczuplają, ale wygląd skóry zdecydowanie poprawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ruch to oczywiście podstawa ale chętnie bym poznałabym tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam podobne serum z Avonu i może nie działa to jakoś super, ale fajnie mi się w pielęgnacji sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko korzystam z takich specyfików, ale ta seria całkiem mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie przepadam za produktami z tej firmy zwykle słabo mi się spisują

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie produkty wymagają reguarnosci i cierpliwości, a mi tego brak więc nie sięgam po nie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo znana mi firma i nie najgorsza. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja własnie zaczynam przygodę z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobne z innej firmy i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę że takie kosmetyki zawsze są przydatne, oczywiscie dieta i sport to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię produkty bielendy, bardzo chętnie wypróbuję tą serię

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej zaciekawiło mnie to serum termoaktywne. Wiadomo, że sam produkt tego typu nie działa, ale w połączeniu z dietą i aktywnością efekty się pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie korzystam z takich kosmetykow. Jestem szczupłą osobą. Jednak dla osób które chcą poprawić sylwetkę będą te kosmetyki strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty