Stylizacja brwi z Delia Cosmetics

Stylizacja brwi to trudny temat. Nie lubię tych przerysowanych i komicznych wyglądów brwi jakie proponuje wiele osób. Zdecydowanie stawiam na naturalny look, z lekkim podkreśleniem, który poprawi wygląd twarzy, a nie go zniekształci.
Delia w swojej ofercie proponuje wielki wachlarz kosmetyków do stylizacji brwi. Począwszy od henny, skończywszy na pomadach. W dzisiejszym poście pokażę Wam przegląd tego co firma ma w ofercie w tej kwestii. I powiem Wam, że są to kosmetyki godne polecenia. Bo w zależności od siły pomad możemy korygować wersji brwi naturalną lub mocniejszą. W zależności od tego co kto lubi. Dlatego każdy znajdzie coś dla siebie, a w tym wszystkim nie zapłacimy dużo.

Kosmetyki do stylizacji/ make up brwi Delii nie są mi obce. Dawno temu miałam cudowny żelowy korektor do brwi, który wychwalałam pod niebiosa i on nadal znajduje się w ofercie i nadal mam to samo zdanie o nim. Świetny. Od razu podrzucam Wam link jeśli macie ochotę więcej się dowiedzieć. <<tutaj>>
 Znana też mi jest żelowa henna do brwi. <<Tutaj >>
Na wielką pochwałę zasługują:
- Stylist for eyebrows 
Paletka która posiada dwa pudrowe cenie brązu w naturalnych odcieniach i przeźroczysty wosk, który powoduje, że cienie na brwiach lepiej się utrzymują. Ogólnie nie obsypują się, ale dzięki temu dodatkowi fajnie się trzymają i zachowują make up na dłużej. W zestawie dostajemy również pędzelek z dwoma ukośnymi końcówkami.
- ekspresowa henna do brwi.  
To mój faworyt w kwestii henny. Nie ma nic lepszego jak one, nakładam chwile czekam i gotowe. To jest lepsze niż tradycyjna henna, bo nie muszę nic mieszać, sama robić. Tylko wyciągam z tubki, nakładam i jak wspomniałam wyżej gotowe! Efekt oczywiście jest naturalny i oto w tym wszystkim chodzi. Na zdjęciu widać, że efekt jest mocny, jednak po zmyciu jest jaśniejszy. Ale im dłużej trzymamy to efekt jest dłuższy w czasie i ciemniejszy. Dzięki hennie sprawiamy, że nie trzeba sięgać po inne kosmetyki jeśli latem chce się wygląda dobrze. A przede wszystkim mój ulubiony make up no make up:)
 - stylist brown pomade: 
Dwa odcienie. Fajna mokra konsystencja, która świetnie się nakłada. Lepiej podkreśla brwi. I tutaj można zaszaleć z ilością. Fanki mocnego podkreślania będą zadowolone. Dostępne w trzech kolorach.
- kremowe mascary. Creamy Eyebrown Mascara 
Łatwo i szybko podkreślają brwi, wystarczy dobrać odpowiedni odcień i cieszyć się naturalnym wyglądem. Wypełnia ubytki.
Dla tradycjonalistów również znajdzie się produkt, można samemu wykonać hennę. Dostajemy ją w formie proszku. Jest to jednorazowy zabieg. W moim przypadku i tez ze względu na wygodę polecam hennę ekspresową, która jest już gotowa. A można wybrać też kremową, która jest do wielokrotnego użytku, bo aż 15 razy. Z tym, że zrobienie henny wymagane jest na małą ilość.
Pielęgnowanie brwi oraz rzęs to również ważna sprawa, więc w tej kwestii możemy się poratować Eyelash Creator – serum na wzrost rzęs i brwi. To przeźroczyste serum, które fajnie nabłyszcza brwi i rzęsy, ale także je wzmacnia.
W stylizacji brwi nie można obejść się bez pęsety. I taką specjalną z ukośnym profilem tez Delia posiada. Dla mnie najlepsze względem skuteczności „łapania” włosków.
Z takim zestawem, jak i pojedynczym produktem do stylizacji brwi można samemu zostać swoją własną stylistką w każdym wieku. Z łatwością można podkreślić swoje brwi, nadać im charakteru i cieszyć się pięknym, naturalnym makijażem.

Produkty do stylizacji brwi można dostać w sklep.delia.pl w bardzo niskich, atrakcyjnych cenach.

Komentarze

  1. wszystkie produkty są fantastyczne, ja najchętniej używam grafitowej henny delii, najbardziej przyzwyczaiłam się do tego koloru i pasuje mi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pomadę do brwi z tej firmy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze mi się sprawdzają produkty do brwi z Delii :) tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delia kompleksowo może zadbać o nasze brwi, jestem pod wrażeniem ilości produktów które możemy stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby sporo tego wszystkiego, a większosc się u mnie nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ich produkty.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw bardzo lubię ich produkty szczególnie hennę.

    OdpowiedzUsuń
  8. woooow tyleproduktów do brwi :D nie wiedziałabym od czego zacząć D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ciemne brwi więc hennę całkowicie sobie odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje brwi nie znają takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam tego typu kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten zestaw jest na prawde świetny

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! Henny nie uzywam, ale chętnie bym spróbowała cieni potrójnych do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pakiet. Byłabym zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Do brwi zawsze wybieram Delię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i lubie :D ekspresowa henna fajnie dziala ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z natury mam bardzo ciemne brwi więc nie używam takich produktów ;-) prawdę mówiąc nie wiem od czego miałabym zacząć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję kupić pomadę do brwi z Delii. Od jakiegoś czasu podkreślam brwi przy pomocy pomady, więc te z Delii też mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka produktów się u mnie sprawdziło na 6+ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo polubiłam pomady do brwi z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam farbki do brwi Makeup Revolution

    OdpowiedzUsuń
  22. ta pomada z deli to mój absolutny hit

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się bardzo polubiłam z tą ekspresową henną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały zestaw jest ciekawy i można wybrać w zależności od potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie stylizuje brwi. Jedynie delikatnie reguluje. Nie potrafię stylizowac brwi i lepiej żebym nie próbowała. Kosmetyki oczywiście robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Brwi to nieodłączna część mojego makijażu i czesto robie henne własnie kosmetykami z Delia :> Są super

    OdpowiedzUsuń
  27. polubiłam się z wieloma produktami z tego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  28. Też otrzymałam tą przesyłkę, tyle dobroci na raz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne produkty do stylizacji brwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od czasu do czasu lubię wykonać sobie hennę, czy podkreślić swoje brwi. Twarz nabiera całkiem innego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne produkty do stylizacji brwi, wszystkie bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham ekspresową hennę z tej serii - daje cudny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię te produkty i od dawna używam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty