Rexona, Antyperspiranty Active Protection + Invisible dla niej i dla niego

Rexona od lat towarzyszy mi w walce z potem. W zależności od wyboru jedna bardziej druga mniej działa, ale wiem, że mogę na niej polegać. I nie wiem co bym kupiła, i tak do niej wracam. Tak samo dzieje się i w męskiej strefie. I właśnie z takim duetem damskim mi męskim przychodzę do Was. Nowa Rexona to produkt dwa w jednym: nie zawodna ochrona przed potem, brzydkim zapachem i plamami na ubraniach.
Wszystko to dzięki nowej technologi, która redukuje namnażanie bakterii, a także minimalizuje powstawanie żółtych plam i białych śladów na ubraniach, która chroni skórę i ubrania.
Jeszcze kilka kroków dzieli nas od wakacyjnych wojaży, beztroskiego życia i pełnej swobody, więc w wakacyjnej torbie nie może ich zabraknąć. Ale nie tylko są idealne na wakacje, bo życie na full, szybkie wyjścia, stresujące spotkania, sport, dzieci, dom, praca w ogrodzie, a nawet zakupy to także powód do mokrych pach. I nie można sobie na to pozwolić. Znaczy kto sobie pozwala to niech sobie pozwala, ale ja tego nie lubię i zdecydowanie wolę suche i pachnące pachy bez potu i plam.
Nowa Rexona charakteryzuje się pięknym designem biało-czarnym zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Świetnym zapachem intensywnym, wręcz duszącym jak zwykle wszystkie tak mnie duszą, więc aplikacja zawsze w innym pomieszczaniu i powrót. Mocny zapach redukuje brzydki i nie martwię się o brak świeżości. Podoba mi się świeżość i lekkość zapachu, który jest słodki, kwiatowy i miły dla nosa na skórze (po aplikacji).

Rexona Active Protection + Invisible zapewnia skuteczną ochroną przed brzydkim zapachem, mokrymi pachami, a także przed żółtymi i sztywnymi ubraniami.
Zapewnia mi długotrwałą świeżość, komfort przez prawie cały dzień. Jak dla mnie to 10 godzin, a nie 48, ale ta poprawka dotyczy większości antyperspirantów.
Wersja męska Rexona Active Protection + Invisible Men działa równie podobnie. Niewidoczna ochrona, brak białych i żółtych plam, brak mokrych pach. Choć bardziej wydaje mi się, że zapach jest silniejszy, gdyż czuję go na moim mężu dłużej. Nawet podczas poecenia mąż stwierdza, że zapach się nasila i eliminuje brzydki.
Linia dla kobiet i dla mężczyzn jest dostępna również w formie roll-on'u i sztyftu.

A Wy lubicie stosować Rexonę? Znacie tę nową?

Komentarze

  1. ja i mój chłopak bardzo polubiliśmy te antyperspiranty, dają odpowiednią ochronę i nie zostawiają śladów. to wszystko czego nam trzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często używam tych kosmetyków, ja jestem zadowolona. Mają bardzo intensywny zapach który mnie odpowiada...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie pamiętam kiedy ostatnio stosowałam rexonę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię antyperspiranty tej marki. Są skuteczne i mają ładne zapachy. Ten nowy dla kobiet zamierzam wypróbować, a mężowi sprawić męską wersję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten duet w moim domu sprzwdził się doskonale. Dawno nie byłam tak zadowolona z antyperspirantu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te dezodoranty moja ulubiona marka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam używam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio ciągle kupowałam antyperspieranty Rexona, teraz zrobiłam sobie małą przerwę ale wiem ze do nich wrócę

    OdpowiedzUsuń
  9. ja poodbnie jak ty uzywam od lat

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię tę markę. Spisuje się u mnie jako jednak z lepszych

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię bardzo te dezodoranty.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety rexona się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Damska wersja swietnie sie u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem wierna swojemu antyperspirantowi, ale nie twierdzę, że nigdy nie wypróbuję Rexony ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki tej marki!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki tej firmy. Własnie mam od nich antyperspirant w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Marka ta jest ze mną od wielu lat i chętnie poznaje nowe warianty, ale tych nie znam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię te antyperspiranty :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja i mój mąż uwielbiamy antyperspiranty marki Rexona. Mąż zawsze zabiera jeden do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam nigdy Rexony, zazwyczaj Dove, ale mam chęć zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam dezodoranty z tej firmy i sa fajne ;) tylko troche duszace

    OdpowiedzUsuń
  22. Ze wszystkich antyprespirantów najbardziej ulubiłam sobie ten ZIELONY w kulce od VICHY :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie antyperspiranty Rexony ale i tak króluje u mnie Dove:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię antyperspiranty z Rexony ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś nie przepadam za antyperspirantami wolę zdecydowanie wody.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam i to jest mój ulubiony antyperspirant!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię kosmetyki Rexona, a szczególnie żele pod prysznic. Pachną niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię Rexonę, ale tej wersji damskiej nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię Rexonę i z przyjemnością do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój mąż lubi stosować Rexonę, kulkę :) Myślę, że się i na te skusimy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, że znam markę a mało tego - bardzo ją lubię, bo jest skuteczna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię rexone i używam od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię ich antyperspiranty, ale w formie sztyftu

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię antyperspiranty Rexona, tego nowego jednak nie miałam jeszcze okazji testować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty