Czarna sukienka w kwiaty, koszyk i sandałki

Sukienki to najlepsze ubrania na lato (wiadomo oprócz szortów), dlatego lubię je nosić. Zresztą nie tylko o tej porze roku, ale i cały rok. Kilka dni temu na instagramie pokazywałam Wam cudowną sukienkę, i obiecałam się w niej pokazać. Na dziś zaplanowałam super dzień, zdjęcia, wypad nas wodę i takie tam. Jednak pogoda popsuła wszystko, i stało się jak w tym filmie „czasem słońce czasem deszcz”. Mimo to nie przeszkodziło mi w zrobieniu zdjęć i pokazaniu jej wam.
Sukienka w motyw kwiatowy, z pięknymi rękawami wiązanymi i z gumką w talii, dzięki której sukienka fajnie się układa. Posiada lekki, zwiewny materiał, który umożliwia noszenie w lecie. Akurat jestem nią oczarowana, lubię w niej chodzić. Ciesze się, że trafiłam z rozmiarem to 36, nie przylega, nie dusi, można zjeść porządny obiad i nikt nie posądzi cię o ciężę:D haha:D
Torebka także jest z bonprix. Taki letni, wakacyjny koszyk marzył mi się od dawna. Jest boski, pojemny, zmieści wiele na plażę i także zakupy, bo i w tym celu ją noszę. Podczas zamawiania był tylko ten koszyk, ale wejdźcie na stronę i zobaczcie jakie dwa inne boskie dołożyli, jej chcę je:P (na samym dole są linki, które przekierowują do danych rzeczy).
Nowością w tym zestawie są jeszcze buty. To boskie sandałki na wysokim koturnie. Koturn stabilny, paski ładnie przylegają do stóp. Buty typu espadryle pokryte sznurkiem lnianym, iście wakacyjne.
Wprawdzie cały zestaw to same nowości, które pojawiły się u mnie w ostatnim czasie.

Sukienka - bonprix.pl
Torebka - bonprix.pl

Komentarze

  1. Rewelacyjna sukienka! Super total look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie letnie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie prezentuje się stylizacja, wygodna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękn jest ta sukieneczka :) Buciki tez super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look, a sukieneczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są takie koszyki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, bardzo ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię czarnych sukienek na lato, więc dzisiejsza propozycja nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw, mój gust jak najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu, uwielbiam czarne sukienki z delikatnymi motywami kwiatów, jest cudna :))) piękny zestaw Kochana :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. Torebka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka, bardzo podoba mi się ten look

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna jest ta torebka, uwielbiam koszyki. do tego tania i dostępna!ZAMAWIAM! Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja na lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna stylizacja i ta torebka koszykowa coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja no i ten koszyk! Przydalby mi sie taki na plaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna jest ta sukienka, myślę że nada się zarówno na lato jak i na jesień do grubego swetra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. butki rewelacja, szukam takich na lato

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka bardzo w moim stylu, sandałki też fajne, ale wydaje się że są trochę za małe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar jest ok. Tylko mi tak leca npgi do przodu 🤣

      Usuń
  22. Bardzo lubię takie sukienki, kwiatowe wzory są w tym sezonie bardzo modne i wcale mnie to nie dziwi, bo są naprawdę kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetna sukienka.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładnie prezentujesz się w tej sukience! Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka śliczna - absolutnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cała stylizacja bardzo mi się podoba, ale ta sukienka to mistrzostwo. Idealnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Całość wygląda fantastycznie. Wszystko nawzajem się uzupełnia. Sukienka wygląda fenomenalnie, sama chciałabym taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka od razu wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi z całego zestawienia najbardziej podoba się torebka

    OdpowiedzUsuń
  30. Cała stylizacja bardzo mi się podoba! Sukienka przepiękna, buty marzenie, a w torebce się zakochałam. <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty