Avon, Anew, rozświetlająco-odmładzajace serum do twarzy z Witaminą C

Witamina C to silny antyoksydant, który pomaga zwalczać pierwsze oznaki starzenia. Dlatego jest tak chętnie dodawany do kosmetyków i kupowany przez kobiety.
Avon proponuje moc 30 pomarańczy w 1 butelce. Zapewnia o najskuteczniejszym działaniu swojego serum z witaminą C.

Serum z Witaminą C zamknięte w szklanej zgrabnej buteleczce z pompką.
To przeźroczysty kosmetyk w formie płynnej, lejącej się. Dobrze się wchłania. Choć skóra zostaje przez chwilę lepka. A stosowany delikatnie, nie grubą warstwą.
Pachnie bardzo soczyście, cytrusowo i orzeźwiająco. Słodka pomarańcza. Ale to dopiero po chwili, bo pierwsze nuty są mocno alkoholowe.

Serum dobrze nawilża skórę, regeneruje, zmiękcza ją i lekko wygładza. A także przywraca blask i rozjaśnia ją. Zdecydowanie poprawia wygląd skóry. Widać to już na samym początku stosowania.

Fajne zaskoczenie jak na Avon. Coś zupełnie innego i przyjemnego. Dla mnie dobry produkt w codziennej pielęgnacji twarzy. Choć nie o każdej porze roku.

Cena katalogowa to 80zł/30ml po zniżce na pewno taniej.

Komentarze

  1. Słyszałam już o tym serum i ciekawi mnie ono - lubię kosmetyki z witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym powiedział, że wysuszenie skóry na wiór przez alkohol denat ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny produkt lubię wszystko co z witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo dobrego słyszałam o nim, jednak ta cena mnie przeraża :o

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym serum, ale działanie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamina C ma zbawienny wpływ na skórę. Regulrnie używam innego serum z witaminą C i wiedzę kolosalną różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  7. super przesyłka, moja skóra kocha witaminę C wiec to serum także by się jej spodobało

    OdpowiedzUsuń
  8. Zalozenie fajne, ale niestety w skladie na pierwszym miejscu ma alkohol wiec totalnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne serum, jedne z lepszych jakie Avon wypuścił ;) pewnie bym go nie przetestowała gdyby nie to, że zostałam jakiś czas temu konsultantką poprzez rejestrację https://start.avonpolska.pl/pierwsza-rejestracja i otrzymała je w prezencie - teraz wiem, że jak mi się skończy to zamówię je kolejny raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim. Podobno jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki z vit C myślę, że i to serum by się u mnie dobrze sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa składu tego serum.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam produkty tego typu, wiec to zdecydowanie cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe sa te kosmetyki, musza naprawdę dobrze działać.,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty