Regał do domu

Aranżacja domu to moja ulubiona zabawa. A ostatnio mam ku temu duże pole do popisu. Nowy dom wymaga wiele pomysłów, a mi jednak ich nie brakuje. Staram się w miarę możliwości finansowych małymi kroczkami aranżować wiele kącików. A jednym z nich jest ostatnio ten oto pokój.
Mój ulubiony schodkowy regał, który Wam pokazywałam nie jeden raz to jednak zbyt mała powierzchnia na moje książki. Zatem dokupiłam nowy regał. Ten jest wąski, ale wysoki. Na półce znajdują się tylko książki, które jeszcze nie przeczytałam, więc jest to takie odłączenie od reszty.
W planach mam zamiar dokupić kolejne regały. Ogólnie to bardzo fajne regały, które są wszechstronne. Idealne do garderoby na buty, ciuchy i torebki. I taki mam zamiar stworzenia kolejnego kąta w domu.
Łatwe w montażu, całkiem ok jakościowo,  solidne. Pięknie wyglądają.
Ten regał można dostać w edinos.pl sklep który znam od dawna. Mam wiele rzeczy stamtąd. Co lepsze wysyłka jest tam natychmiastowa nie trzeba czekać tygodnia lub dwóch jak to bywa przy meblach.
Ten konkretny regał dostaniecie tutaj edinos.pl/regaly-i-polki

Jeśli jesteście na etapie meblowania lub potrzebujecie jakiegoś fajnego mebla można skorzystać z kodu rabatowego o wartości 15zł na hasło: 73ccaedi -Bon towarowy będzie ważny dla pierwszych 20 osób.

Komentarze

  1. świetnie, że ten regał jest taki wąski, w nowym mieszkaniu będę chciała eksponować tylko ulubione książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny regał :) uwielbiam białe meble :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdro deorowania :D nie moge się doczekć az się przeprowadzę i będę mogła sama kminić;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie taki regał na książki zamówić, bo zbiera mi się ich trochę ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają pastelowe barwy kącika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kącik na książki:)

    Zapraszam na nowy post,a w nim relacja z koncertu Myslovitz ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten reagał :) Lubię bardzo białe meble :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana naprawdę urządzenie domu jak widzę idzie Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny jest ten regał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również ostatnio zamawiałam sobie meble w tym sklepie. Podoba mi się że dołączają bardzo czytelne instrukcje, dzięki czemu montaż idzie w mgnieniu oka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam biały kolor mebli :) sama posiadam białe biurko z szufladami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie proste meble, też ostatnio zamówiłam jeden regał - w podobnym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wciąż brakuje miejsca na książki, więc może ja również zdecyduję się na taki regał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie prezentuje się ten regał. Sama zastanawiam się nad kupnem takiego.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja wlasnie wczoraj bylam w ikei po nowy regal :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty