Bandi, Hydro Care, Krem intensywnie nawilżający i Nawilżający krem- żel pod oczy

Nawilżenie skóry to podstawa pielęgnacji każdej cery, o każdej porze roku. Wydawać się może, że skóra tego nie potrzebuje jednak po czasie można zauważyć przesuszenia lub w druga stronę zbyt duża produkcja sebum. Już to przerabiałam stąd wiem jak zachowuje się moja skóra. I nie pozwolę na kolejne jej wybryki.
Ostatnio w mojej pielęgnacji pojawiło się wiele nowości, a jedną z nich jest firma Bandi. Muszę się pochwalić, że zostałam jedną z 30 Ambasadorek. Cudowne wyróżnienie ze strony firmy, a także możliwość poznania bliżej kosmetyków tej marki.
Na pierwszy rzut idzie linia Hydro Care, jedna z nowszych linii kosmetyków dogłębnie nawilżających.
Lekki krem o świetnej konsystencji szybko wchłaniającej się. Nie lepi się i nie klei. Wchłania do matu. Mega przyjemnie pachnie, totalne odświeżenie, nuta jakby morska, taki powiew świeżości. Wspaniałe uczucie, szczególnie przy porannej aplikacji.
Krem faktycznie intensywnie i natychmiastowo nawilża. W dodatku jest to długotrwałe dogłębne nawilżenie. Skóra jest cudownie miękka, gładka, elastyczna i jędrna. Krem poprawia wygląd skóry. Przynosi ukojenie. Jestem mega zaskoczona. Świetnie się spisał. W dodatku nie zapycha skóry.

Lekki krem-żel, szybko się wchłania. Nie lepi, nie wywołuje łzawienia. Pachnie bardzo podobnie jak krem wyżej.
Krem pod oczy cudownie nawilża, odżywia skórę. Poprawia jej elastyczność. Przynosi ulgę suchej skórze na powiekach. Zmniejsza cienie pod oczami. Dla mnie idealny.

Kremy dostaniecie na w niewygórowanych cenach. Wydawać się może, że to zwykłe kremy nawilżające. Jednak cenię sobie lekkość kremów, szybkie wchłanianie, skuteczne i długotrwałe działanie. A te kremy to mają. Codzienny rytuał pielęgnacyjny ma sens.

Znacie linię Hydro Care?

Zobacz ceny /kup↓

Komentarze

  1. Ja nie znam, ale dobrze, że szybko się wchłania i nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cała ta fantastyczna linia to kosmetyki idealne dla mnie i dostosowane do moich potrzeb, chciałabym je poznać bliżej, przetestować na sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz czytam o tych kremach :) Ten w formie żelowej byłby idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej linii kosmeyków. Ten krem pod oczy jak dla mnie ma za płynna konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnoscia przetestowalabym ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam jeszcze nic tej marki, a chciałabym poznać, kosmetyki wydają sie być idelane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam osobiście tych kosmetyków, ale bardzo lubię takie lekkie formuły szczególnie kiedy dobrze nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej marce sporo słyszałam, ale nie miałam okazji jeszcze chyba niczego próbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Latem chętnie sięgam po kremy o takiej lekkiej żelowej formule, więc może skuszę się na ten od Bandi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że ceny produktów są jak piszesz niewygórowane, warto zwracać uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zostania Ambasadorką marki! Skusisz mnie tym kremem pod oczy i jego nawilżeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same dobre opinie słyszałam o tych kremach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem- żel trochę zbyt płynny dla mnie, ale cała seria wydaje się w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie się ta seria prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo dziewczyn nie polecę, ja jednak nigdy ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty