Floslek, Skin Care Expert All in One, Linia kosmetyków z ekstraktem ze śluzu ślimaka


Skóra po lecie wymaga specjalnej troski, a nawet intensywnej regeneracji. Dlatego warto skorzystać z tego co daje nam natura i postawić na taki składnik jak ekstrakt śluzu ze ślimaka. 95% tego składnika znajdziecie w luksusowej, nowej linii Skin Care Expert All in One. Działa dobroczynnie na skórę.

W skład linii wchodzą trzy kosmetyki:

Eliksir koncentrat regenerujący.
Ładne, gustowne opakowanie, lekka, żelowa konsystencja, ale dobrze i szybko się wchłania w skórę. Przyjemnie pachnie, bardzo luksusowo.
Eliksir wspaniale nawilża skórę, odżywia i regeneruje. Świetnie wygładza skórę, rozjaśnia ją i wyrównuje koloryt skóry. Zdecydowanie poprawia wygląd skóry. Przynosi skórze ukojenie po wysuszeniach. Jego intensywne nawilżenie nie pozwala na suche skórki. Cudowna odnowa. Uwielbiam go jak i całą linię!
Cena: 59,99zł/30ml

Krem-żel naprawczy na dzień/noc
Krem- żel o świetnej konsystencji, lekkiej do każdego rodzaju skóry. Szybko się wchłania, zostawia na skórze cudowną i przyjemna powłokę. Nie jest ona tłusta, a bardziej taka jedwabiście miękka. Wchłania się do matu.
Cudowny zapach jak i pozostałych kosmetyków.
Krem długotrwale nawilża, nadaje się pod makijaż. Odżywia i regeneruje. Skóra jest cudownie miękka, gładka, elastyczna, sprężysta i jędrna oraz bardziej przyjemna w dotyku, jednolita.
Cena: 46,90zł/50ml

Lekki krem-żel pod oczy, Anti-Aging
Mega lekki krem pod oczy i świetnej lekkiej konsystencji, szybkim wchłanianiu do matu. Cudownie pachnie.
Krem pod oczy idealnie nawilża skórę pod oczami, lekko napina ją, powoduje że skóra jest bardziej wygładzona.
Cena: 29,99zł/15ml
Linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy z ekstraktem ze śluzu ślimaka Skin Care Expert All in One zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Bardzo się z nią polubiłam. Cudowne konsystencje, które szybko się wchłaniają i nie zostawiają żadnej tłustej warstwy to ogromna zaleta produktu. Cudowny zapach i skuteczne działanie to również do mnie przemawia. Cieszę się, że tak dobrze u mnie wypadły, gdyż wygląd skóry znacznie się poprawił, a ja po raz kolejny nie zawiodłam się na marce. Jak to zawsze mówię i piszę to dla mnie pewniaki i biorę w ciemno.

Każdy kosmetyk możecie kupić osobno, jednak jest tez opcja formy zestawu jako prezent. Dostępna w floslek.pl/sklep w cenie 116,20zł

Komentarze

  1. Nie moglam uwierzyc ze to Floslek, prezentuja sie fenomenalnie i bardzo elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co z ekstramet ślimaka moja skóra uwielbia .

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że moja buzia polubiłaby ten krem do twarzy, chętnie to sprawdziłabym;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj również recenzja tego zestawu, potwierdzam, seria jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne mają opakowania, dawno nie używałam kosmetyków Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki tej marki. Dobrze się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki ze śluzem ślimaka dobrze sie kiedyś u mnie sprawdziły, chętnie poznam tę serię

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze bardzo fajny postep tej firmy ;) opakowania tez wygladaja zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie sięgałam po kosmetyki Floslek, ale widzę że ich gama się powiększa, a z każdą serią zarówno opakowanie, jak również sam kosmetyk jest coraz lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię markę Floslek, ale tych kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie stosowałam nic od tej marki, a kosmetyki ze śluzem slimaka lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. od dłuższego czasu używam tych kremów i jestem bardzo zadowolona. nawet przebarwienia się rozjaśniły

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty