Woda toaletowa dla męźczyzn Nou Woody


Wybierając prezenty dla mężczyzn zazwyczaj wybieram zapachy w postaci perfum. Lubię jak mój mężczyzna pięknie pachnie dlatego uwielbiam obdarowywać go tego typu prezentami. 
I oto moja propozycja dla mężczyzn z noupoland.pl 
Woda toaletowa Nou Woody.
Perfuma zapakowana w papierowy kartonik. Posiada minimalistyczny, ciekawy flakonik. 

Zapach jest bardzo świeży, pobudzający o drzewnych nutach z akordami cytrusów. 

Idealny dla mężczyzn charakternych, mocno stąpających po ziemi. Nuty typowo męskie, dla mężczyzn dojrzałych.
Zapach odpowiedni na co dzień, jest przyjemny i delikatny, jednak wyczuwalny. Co bardzo mi jako kobiecie odpowiada. Ponieważ, gdy czuje go u swojego mężczyzny, zapach nie dusi mnie i nie drażni. 
Woda toaletowa Nou Woody bardzo mnie zaskoczyła swoim zapachem, lekkością, jednak nie taką mocną intensywnością. Choć zapach na ciele mojego mężczyzny jest bardzo trwały i pobudzający. Świetny. Aż mnie ciekawią damskie wersje.
NUTY ZAPACHOWE: 
Nuty głowy: cytryna, liście fiołka, szałwia muszkatołowa
Nuty serca: czarna herbata, drzewo gwajakowe
Nuty bazy: piżmo, bób tonka, wetiwer

Wodę toaletową można dostać w Rossmann, w cenie 69zł/50ml

Komentarze

  1. Myślę, że ten zapach mógłby spodobać się mojemu chłopakowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że ten zapach będzie fajny na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa zapachy mixu tych nut :) Wydaje się ok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu akurat nie znam, ale dwa w wersji kobiecej już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marka mnie do siebie nie przekonała i nie sięgam z mężem po jej nowości

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki świeży zapach, jednak mój mąż nie lubi częstego zmieniania perfum, ma swoje ulubione zapachy

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż dostał ją pod choinkę. Ma śliczny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysle, ze mojemu mezowi moglby sie spodobac ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Być może mojemu partnerowi spodobałby się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta marka ma ładne zapachy. Jestem bardzo ciekawa jak ten pachnie, powącham w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty