Zimowy czas

W górach nastał już zimowy czas, więc wszystkie ciepłe rzeczy poszły w ruch. W bardzo miłej atmosferze przedstawiam Wam mój ostatni look. Z bardzo wygodnymi botkami. 
Myślę, że resztę znacie z innych stylizacji, jednak poniżej jak zawsze znajdziecie linki do sklepów z jakich one są.
W tej chwili jest znacznie więcej śniegu, mrozik trzyma i taką pogodę chciałabym do świąt. Aby śnieg pozostał i tworzył świąteczną atmosferę i bajeczną magię.
Spodnie - nn
Kurtka- czasnabuty.pl
czapka - nn 
Sweter - bonprix.pl

Komentarze

  1. super zdjęci,do Ciebie zima zawsze przychodzi wcześniej, u mnie cały czas na plusie i bez śniegu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurtka, lubię jasne kolory zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! U mnie jeszcze sniegu nie ma :( klimacik super!

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie już fajnie, zimowo :) świetna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta kurteczka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja, a Ty wyglądasz pięknie. Kurteczka super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekna masz juz zime, a ja w Alpach nadal nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super sesja, u mnie jeszcze nie spadł ani jeden płatek śniegu

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny zestaw - ta kurtka jest mega :) Zazdroszczę śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są genialne. U Ciebie to przynajmniej jest śnieg. U mnie brak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała, aby śnieg był na święta. Bez śniegu t nie to samo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty