Laq, Naturalny Peeling myjący o zapachu banana


Kocham peelingi, a jeszcze bardziej takie które są alternatywą dla żelu pod prysznic i w dodatku o ciekawej konsystencji musu. Taki właśnie jest słodki peeling myjący do ciała marki Laq. Peeling myjący bogaty jest w ekstrakty roślinne i masło shea, pachnie niebiańsko słodko bananami i przynosi cudowne doznanie.
 Peeling zawiera ciekawą formę konsystencji w musie. W środku znajdziemy tradycyjnie drobinki cukru, ale tym razem brązowego. Mus wspaniale się pieni, a cukier ściera martwy naskórek.
Peeling bajecznie pachnie bananami, od razu się chce go stosować. Słodki, jadalny, wręcz pyszny:)

Peeling daje przede wszystkim oczyszczenie, ale nie wysusza skóry, bo zawiera takie substancje myjące (masło shea, gliceryna, ekstrakt z lnu, płatki owsiane i mleko ryżowe), aby tego nie robiły, a wręcz przeciwnie skóra jest delikatnie nawilżona.

Sprawia, że skóra staje się bardzo wygładzona, miękka i przyjemna w dotyku.

Dodatkowo do peelingu dodane zostały ekstrakt z zielonej kawy, cynamonu, imbiru i papryki, aby uzyskać działanie ujędrniające i antycellulitowe.
Taki peeling to sama przyjemność, uwielbiam czuć tę rozkosz i rozpieszczenie i nigdy sobie tego nie odmawiam. Dzięki temu moja skóra jest zawsze wypielęgnowana, miękka i gładka oraz przyjemna w dotyku, co bardzo mi odpowiada.

Peeling to koszt ok. 25zł/200ml wydajność jest tutaj nie do napisania, bo u mnie szybko znika. Co chwila chce go stosować, ręka sama po niego sięga. Jest rewelacyjny!

To moje pierwsze spotkanie z tą marką i już chcę poznać kolejne produkty.


Komentarze

  1. Uwielbiam bananowe kosmetyki, bardzo mnie zaciekawilas tzym peelingiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sięgnę po ten produkt, bo wygląda rewelacyjnie. Aż chce się go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie bananowy ma zbyt chemiczny zapach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam żel do ciała o zapachu melona i byłam nim oczarowana, muszę poznać kosmetyki tej marki bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pastę węglową tej marki do mycia, ale jeszcze ni otworzyłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem wielką fanką bananowych kosmetyków więc już teraz mnie kusi ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz chyba widzę tę markę i taki cudowny peeling, ja to bym go chyba zjadła haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki tej firmy, a temu po prostu nie mogę się oprzeć. Koniecznie muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam słodki zapach banana :) myślę, że i tak pachnie ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super gęsty ten peeling, a zapach pewnie obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne opakowanie. Będę musiała go koniecznie wypróbować. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty