Lipiec 2020, BeGlossy, Funny Sunny


Lipiec dobiega końca, a to oznacza w kosmetycznym świecie box wypełniony po brzegi kosmetykami idealnymi na wakacje BeGlossy Funny Sunny, a w nim same dobroci. I nareszcie to co oczekiwałam było. Jak przystało na wakacje spodziewałam się ochrony przed poceniem się, jakiegoś fajnego żelu, pieknego rozświetlenia, no i oczywiście maski, maseczki. Brakuje mi jeszcze jakiegoś filtra i BB cream i byłoby idealnie, czyż nie?!
Mimo to pudełko jest bardzo fajne i chyba od tej pory jak przychodzi do mnie okazało się naj naj.
A teraz spójrzcie do zawiera lipcowa edycja Funny Sunny:
Red Bloker, Aktywny kompres w masce, Nowość. produkt pełnowymiarowy, cena: 29,14zł/50ml
AA, Wings Of color, Holograficzny rozświetlacz do twarzy i ciała. produkt pełnowymiarowy, cena: 39,99zł/3x5,5g
N.A.E. Dezodorant roll-on Freshezza, Nowość. produkt pełnowymiarowy, cena: 21zł/50ml
Nivea, Żel pod prysznic Fresh Blends, Nowość, produkt pełnowymiarowy, cena: 15,99zł/300ml
Mbeauty Cosmetics, Nawilżająca maseczka hydrożelowa na usta Gold Hydrogel, produkt pełnowymiarowy, cena: 12,99zł/2,5g
+jako Ambasadorka BeGlossy otrzymałam produkt tylko dla klientek VIP
Infinity, Panda Mask łagodząca maseczka na tkaninie, produkt pełnowymiarowy, cena: 11,99zł/1szt. - tylko w drogeriach Natura.
I jeszcze saszetka produkt do przetestowania:
Silan, Koncentrat do płukania tkanin Fresh sky, cena: 8,99zł/900ml
Bardzo podoba mi się zawartość lipcowej edycji Funny Sunny BeGlossy, bardzo dobrze wpasowuje się w wakacyjny klimat. Zapewnia piękny zapach, produkt vege i ogólnie nowości kosmetyczne. Oby więcej takich miłych niespodzianek.
A Wam jak się podoba zawartość?
beglossy.pl

Komentarze

  1. Całkiem fajna zawartość. Właśnie kupiłam dziś 2 dezodoranty Nae.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze fajna , zaskakująca zawartość. Bardzo podoba i się to pudełko, byłabym zadowolona gdyby trafiło do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne pudełko :) tego żelu z Nivea jestem cieakwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pudelko i letnia zawartosc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty. Idealne wręcz. Chciałabym taki kartonik cjdaśków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozświetlacz, roll-on i żel pod prysznic chętnie sama bym przygarnęła :) Ogólnie bardzo fajny box :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nie podobają mi się zawartości pudełek, a to mnie zaskoczyło - byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mnie zaskoczyła ta edycja pudełka, bo wcześniejsze były średnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty