Letnie sukienki i spódnica z guzikami z Bonprix


Lato w pełni, a w mojej szafie nie brakuje sukienek. Jednak lubię wzbogacać swoją garderobę o kolejne piękne wakacyjne okazy.
Tym razem jest to zamówienie z Bonprix

Na ten letni czas przewagą w mojej szafie jest biel, ale także nie zabraknie błękitu, szarości i pastelowego różu.

Zdecydowałam się na kultową sukienkę i spódnicę z guzikami. Naprawdę trzeba się spieszyć z decyzją zakupu tego rodzaju dodatku w odzieży, bo znikają jak świeże bułeczki.
Pierwsza sukienka jest lniana nie jest to biel, a bardziej écru. Na stronie sklepu był zaznaczony kolor biel wełny. I byłam przekonana, że otrzymam biel, a kolor przyszedł całkiem inny. Ale nie chce mi się już bawić w zwrot;/ zresztą te sukienki w moim rozmiarze rozeszły się błyskawicznie. Piszę sukienki, bo do wyboru były 3 kolory.
Spódnica biała, lniana z guzikami i tutaj kolor faktycznie jest biały. Śnieżno- biały, co mnie ogromnie cieszy.
Piękna spódnica z kieszeniami.
I jeszcze sukienka w paski. Na stronie jest oznaczona jako bluzka, ale spójrzcie sami jest taka długa, że idealnie sprawdza się w formie sukienki. Jest bez paska, ale ja sobie dodałam i znacznie lepiej się tak czuję. Bluzko-sukienka jest ogromna pod względem szerokości, choć wybrałam rozmiar 36. Ale ten krój, te paski mnie tak zauroczyły, że z paskiem w talii tak będę nosić. Jest to sukienka na troszkę chłodniejsze dni i wieczory letnie. z uwagi na długi rękach, ale materiał jest przewiewny i bardzo lekki.
Zamówienie po raz kolejny oceniam na wysokim poziomie. Szybka przesyłka. I wcale nie trzeba należeć do klubu jeśli was trapi ten problem. Zamawiacie bez udziału w klubie i już, jak z normalnego sklepu internetowego.


Lubicie takie kolory na lato? Wpadło Wam coś z mojego zamówienia w oko?

Komentarze

  1. też zamówiłam tą białą spódnice ale w kremowym kolorze albo podobną, uwielbiam bonprix

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! :) Ja wolę jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te rzeczy ;) Wszystkie 3 w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie 3 rzeczy bardzo mi się spodobały, pięknie w nich wyglądasz - zresztą jak zawsze :) Myślę, że ten kolor ecru i tak super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne da te sukienki, a ja uwielbiam biel latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka w paski bardzo mi się spodobała. Ja już powoli kompletuję swoje zamówienie z bonprix :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta biała lniana sukienka jest bardzo ładna, taka delikatna. Idealna na upalne dni

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica zdecydowanie wygrywa moim zdaniem! Jest świetna :) chociaż sukienki oczywiście też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, lubimy takie kolory! Myślę, że czarny i właśnie biały podkreślają bardzo opaleniznę. Ta spódnica jest taka sielankowa, dziewczęca co mi się niezwykle podoba. Wygląda super z tym sweterkiem, ale z innymi zestawieniami będzie na pewno też pięknie! Pierwsza wygląda na białą, więc przymknijmy oczko :P
    Pozdrawiam!


    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie sukienki mi się bardzo podobają - spódnic nie noszę, ale te sukienki są piękne i muszą być mega przewiewne :) idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie wygladasz ta ostatnia sukienka bardzo mi wpadla w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreacje wyglądają bardzo lekko, a ten „inny” niż w zamówieniu kolor też jest ok ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te sukienki i takie idealne, zwiewne na lato. Bardzo ładnie w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Mają naprawdę świetne ubrania jakościowo i mega atrakcyjne ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie sukienki są po prostu ślicznie a Ty wyglądasz z w nich zjawiskowo i promiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. obie sukienki kobiece, i fajne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna ta pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty