New clothes FemmeLuxefinery


W poniedziałek przyszło kolejne moje zamówienie z femmeluxefinery.co.uk  powiem Wam szczerze, że te paczki są szybsze z Anglii niż nasze z Polski, a to wielki atut.
W mojej przesyłce nie było niespodzianek. Jak poprzednio znalazły się dresy, sukienka i coś nowego fajny letni top. Spójrzcie sami:)

Bardzo twarzowy dres o kolorze khaki – Jinell
Kolejny wygodny dres w kolorze blue, z krótszą górą -Blake
Bardzo fajna lekka czerwona sukienka - Gina
I top Bardot blue- Davina
Aż muszę Wam pokazać jaki on fajny, do różnych stylówek!
Jestem zadowolona z zamówienia. Trafiłam z każdym rozmiarem. Standardowo dresy wybieram S/M, reszta S.

A wam jak się podoba moje zamówienie?


Inne rzeczy znajdziecie :

Komentarze

  1. Na takiej modelce wszystko pięknie wygląda :D Dresy, top i sukienka są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chyba skusze sie na jakis dresik z tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z moją przedmówczynią.. mając taką figurę to naprawde ciezko zeby się coś nie podobało.. wszystko wygląda świetnie! Mnie najbardziej olśniła ta spódnica midi, choć akurat ona nie z tej firmy? ;)
    Przepięknie to wszystko tak czy tak wygląda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Spódnica z bonprix

      Usuń
    2. miałam tą spódnicę ale na mnie wygadała tragicznie i oddałam, na Tobie wszystko leży obłędnie

      Usuń
  4. mam ten dres khaki, muszę zamówić błękitny, zazdroszczę figury i to baaardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienia, dresiki super, beżowe szpileczki też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię oglądać Twoje stylizacje, jesteś tak zgrabna, że każdy ciuch na Tobie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo, uwilebiam oglądać Twoje stylizacje. Najbardziej podoba mi się top z białą spódnicą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty