Pillow Time z Zasmakuj Radości

Ostatnio wspominałam wam o dodatkach w stylu greckim dodatki do ogrodu balkonu i salonu w stylu grekim i mój zachwyt nad poduszkami był taki wielki, więc zamówiłam kilka z nich, aby umilić sobie pomieszczenia i ogrodowe kąciki. A także, aby przybliżyć sobie namiastkę wakacji. Takie poduszki znajdą zastosowanie w każdym pomieszczeniu. Świetnie się sprawdzają i dodają przytulności. Każdy chętnie przysiądzie na chwilę, aby odpocząć i się zrelaksować. A nie ma nic przyjemniejszego jak miękkość poduszek, która daje w jakiś sposób ukojenie i odprężenie. Myślę, że poduszki to obowiązkowy element w każdym pomieszczeniu i nie tylko.
Poduszki z poszewkami znajdziecie je na zasmakujradosci.pl

Dla ułatwienia dodam Wam linki, aby można było je szybko znaleźć.

Mam nadzieję, że lubicie poduszki w swoich domach i ogrodach? 
Jeśli tak to na pewno znajdziecie coś w tym sklepie dla siebie i swojego domu. Stworzycie niepowtarzalny styl. 

Komentarze

  1. Podobają mi się takiedodatki, ja bym je widział u siebie na balkonie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękne poduszeczki :) stożyłaś świetny kącik do wypoczynku i relaksu z książką

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ta pierwsza najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie ma osoby, która nie lubi wtulić się w podusię :) Wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam poduszki i mam w domu ich całą masę, mąż się śmieje że bez sensu ich tyle a ja wciąż zamawiam.Te są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne dodatki, taki koc za mna chodzi od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam mieć dużo poduszek tylko jak idę spać to mam co robić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne dodatki, pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty